رئیس کمیته داوران: دربی توسط داوران ایرانی قضاوت می‌شود

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران

فریدون اصفهانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه با توجه به رسالت خود زبان گویای جامعه هستند.
به گزارش سایت داوران به نقل از خبرگزاری فارس، وی اطلاع‌رسانی در مورد عملکردها را از وظایف رسانه‌ها دانست و افزود: ارائه مشکلات مردم به مسئولان دیگر وظیفه رسانه‌ها محسوب می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: اگر رسانه نباشند عملکرد مسئولان ارائه نمی‌شود.
وی با تقدیر از عملکرد مطلوب رسانه‌های استان زنجان در مورد ورزش به ویژه ورزش فوتبال اضافه کرد: انتقاد سازنده رسانه‌ها موجب پیشرفت فوتبال می‌شود.
اصفهانیان به تلاش‌های انجام شده برای موفقیت ورزش در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های ورزشکاران در المپیک موجب شور نشاط جامعه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های اعضای هیئت فوتبال استان زنجان اشاره و تصریح کرد: آنها بدون چشم‌داشت در این هیئت فعالیت می‌کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان از آماده شدن طرحی برای ارائه به مسئولان ارشد استان زنجان خبر داد و افزود: در این طرح چگونگی کمک مسئولان به باشگاه‌های فوتبال استان بررسی شده است که این باشگاه‌ها بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
وی از حمایت‌های رسانه‌های استان زنجان در طول دوران فعالیت ورزشی خود به ویژه دورانی که در فوتبال داوری می‌کرده است تقدیر و تشکر کرد.
اصفهانیان با اشاره به وجود زیر ساخت‌های مناسب ورزش در زنجان تصریح کرد: اگر نتوان از زیر ساخت‌های موجود استفاده درست کرد، همین زیر ساخت‌ها هم از بین می‌رود.
وی اضافه کرد: نگهداری، ترمیم و نحوه نگهداری از زیرساخت‌های موجود ورزش نیازمند تامین هزینه‌های لازم است.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: هیئت فوتبال استان تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات در زمین چمن مرغوب مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد انجام می‌دهد.
وی ساختار فوتبال استان زنجان را ضعیف عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های تقویت این فوتبال وارد شدن اسپانسر است.
اصفهانیان در پاسخ به سوالی در مورد داوری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: از چند سال پیش داوری این بازی توسط داوران ایرانی انجام می‌شود و این روند ادامه می‌یابد.

یک پاسخ

  1. دربی باید توسط داوران خارجی قضاوت بشه تادیگه حرف وحدیثی پیش نیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *