عسگری: از عملکرد داوران ابراز رضایت کرد

حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران
به گزارش سایت داوران، رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران از عملکرد داوران و قضاوت هایشان در هفته چهارم لیگ برتر ابراز رضایت کرد.
حسین عسگری در حالی از عملکرد داوران خرسند است که اشتباهات تاثیر گذار تیم داوری درهفته های آغازین رقابت های لیگ برتر نارضایتی بازیکنان، کادر فنی و کارشناسان را به دنبال داشته است.
وی درباره قضاوت های داوران درهفته چهارم اضافه کرد: فیلم تمام بازی های انجام شده را مشاهده و آنالیز کردیم.
به گفته وی بررسی های کارشناسان نشان داد، در این هفته داوران اشتباهات تاثیر گذاری نداشته و قضاوت هایشان قابل قبول بوده است.
عسگری بابیان اینکه داوران جوان این هفته عملکرد شان نسبت به سایرین بهتر بوده است، تصریح کرد: داوران جوان به اعتمادی که اعضای دپارتمان داوری از آنان کردند پاسخ مثبت دادند و ما از این وضعیت بسیار خوشحالیم.
رییس دپارتمان فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سووال که آیا هیچ اعتراضی به این دپارتمان نرسیده است، گفت: البته اعتراض هایی نسبت به عملکرد داوران شده اما بررسی های دقیق کارشناسان نشان می دهد اکثر آنان بی مورد بوده است.
وی درخصوص اعتراض به داوری دیدار تیم های ملوان انزلی و فجر شهید سپاسی و اعلام ضربه پنالتی افزود: در دیدار ملوان و فجر، پنالتی کاملا درست بود.همچنین در دیدار آلومینیوم هرمزگان و فولاد خوزستان، داور به درستی پنالتی را علیه آلومینیوم نگرفت.
علاوه براین در دیدار تیم های مس و استقلال یکی دوصحنه مشکوک وجود داشت که علیرغم ادعای اعتراض کنندگان و کیفیت نامناسب تصاویر باز هم به راحتی می شد تشخیص داد که تصمیم داور درست بوده است.
عسگری درباره استفاده ازتلفن همراه برروی نیمکت مربیان نیزتصریح کرد:برخی بر این عقیده اند که می توان از موبایل استفاده کرد، اما بر اساس قانون چهارم داوری استفاده از هر وسیله الکترونیکی روی نیمکت اعم از بی سیم و موبایل و دیگر تجهیزات الکترونیکی ممنوع است.
هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال شبه گذشته با انجام 8 بازی به پایان رسید رقابت های لیگ برتر از امروز به مدت 12 روز تعطیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *