اصفهانیان: داوران تاثیرگذار در نتایج بازی فوتبال طبق آیین‌نامه تنبیه می‌شوند

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران
به گزارش سایت داوران به نقل از خبرگزاری فارس،رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، با اشاره به وجود آیین‌نامه در مورد اشتباهات تاثیرگذار داوران فوتبال در نتیجه بازی گفت: با داوران براساس این آیین‌نامه برخورد می‌شود.
فریدون اصفهانیان  با بیان اینکه در چند بازی از لیگ برتر فوتبال اشتباهات داوران در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده است، ابراز امیدواری کرد، این روند ادامه پیدا نکند.
وی، از برگزاری کلاس‌های توجیهی قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر برای داوران خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری این کلاس‌ها انتظارات از جامعه داوری بالاست.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، جاگیری نادرست، عدم تمرکز، مشکلات شخصی و جا ماندن از صحنه را از دلایل اشتباهات داوری اعلام کرد.
وی، در پاسخ به سؤال فارس در مورد چگونگی برخورد با داورانی که اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه بازی داشته باشند، گفت: با داورانی که اشتباهات فاحش داشته باشند طبق آیین‌نامه موجود در کمیته داوران برخورد می‌شود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، از وجود آیین‌نامه در مورد اشتباهات داوری تاثیرگذار خبر داد و افزود: با داورانی که اشتباهات فاحشی داشته باشد براساس این آیین‌نامه برخورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *