اصفهانیان: شوت پروین به سمت دروازه پرسپولیس گل شد

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: شوت بازیکن گهر زاگرس به سمت دروازه پرسپولیس از خط گذشت و گل شد.
فریدون اصفهانیان درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و گهر زاگرس و توپی که محمد پروین به سمت دروازه پرسپولیس زد اما گل اعلام نشد، اظهار داشت: این توپ گل شد و این طور نیست که حق وردی داور مسابقه نخواسته باشد این گل را قبول اعلام کند بلکه او و کمک داور تشخیص به گل شدن توپ ندادند.
وی افزود: قضاوت در چنین صحنه‌هایی سخت است و فکر می‌کنم در این صحنه کمک داور باید تمرکز بهتر و بالاتری از خود نشان می‌داد و فاصله او با خط دروازه باعث شد که تشخیص درستی ندهد.
رئیس کمیته داوران همچنین در خصوص اخراج پولادی و ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه داور یک پنالتی برای آنها نگرفته است، گفت: من فقط 10 دقیقه پایانی بازی را دیدم و نمی‌توانم اظهار نظری کنم. دوستان در کمیته داوران بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و نتیجه آن مشخص می‌شود.
اصفهانیان در پاسخ به این سؤال که برخورد کمیته داوران با آن دسته از داورانی که در قضاوت خود اشتباه تاثیرگذار می‌کنند، چیست عنوان کرد: قطعا اگر داوری اشتباه تاثیرگذار کرده باشد طبق آیین نامه با او برخورد می‌کنیم.
وی همچنین در مورد بحث انتخاب حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوری گفت: بحث خاصی نیست. هر کسی برای هر پستی انتخاب می‌شود. باید طبق قانون ابلاغ بگیرد و این مسئله‌ای است که درون خانواده فوتبال حل می‌شود. ما هفته آینده اولین جلسه خود را با کفاشیان برگزار می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *