علیرضا رجبلو داغدار شد!

عرض تسلیت

جناب آقای علیرضا رجبلو رییس محترم واحد داوران هیئت فوتبال استان تهران ضایعه درگذشت همسر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می نماییم و انشاء ا … خداوند متعال روح پاکش را با خانم حضرت فاطمه زهراء (س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

8 پاسخ

  1. جناب اقای رجبلو درگذشت همسر گرامیتان را به شما تسلیت عرض مینماییم ما را در غمتان شریک بدانید . و انشاء ا… خداوند متعال روح پاکش را با خانم حضرت فاطمه زهراء (س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید. از طرف داوران شهرستان بهشهر

  2. سلام از طرف خودم و تمام داوران فوتبال ساحلی عرض تسلیت دارم و از خداوند متعال خواستار صبر جزیل برای شما و خانواده محترم و آمرزش برای آن مرحوم را دارم.

  3. اقای رجبلو مصیبت وارده را تسلیت عرض مینماییم و از خداوند صبرجزیل برای بازماندگان خواستاریم
    کمیته داوران شوش دانیال _خوزستان

  4. استاد ارجمند جناب اقای رجبلو

    درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت می نمائیم .
    بابک عباسقلی زاده و مجید ویشگاهی از قزوین

  5. استاد جناب اقای رجبلو
    درگذشت هسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت گفته و از خداوند منان برای ان تازه گذشته طلب امرزش و برای شما از درگاه خداوند صبر خواستاریم.
    انوش احمدی

  6. جناب آقای رجبلو
    بدینوسیله درگذشت همسرگرامیتان را ازصمیم قلب تسلیت عرض نموده و ما را در غم خود شریک بدانید

  7. جناب آقای رجبلو مصیبت وارده را تسلیت گفته وبرایتان صبری جمیل واجری جزیل ازدرگاه ایزد منان خواستارم. ب.لندی ازداوران شهرستان بهشهر.مازندران

  8. جناب آقای رجبلو
    بدینوسیله درگذشت همسرگرامیتان را ازصمیم قلب تسلیت عرض نموده و ما را در غم خود شریک بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *