توضیحات عسگری درباره برگزاری کلاس های کورس داوری فیفا در طرقبه

حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره برگزاری کلاسهای کورس داوری فیفا در طرقبه مشهد به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت داوران ایران، وی در این باره گفت: در این دوره هفت روزه که در طرقبه مشهد برگزار شد 30 داور لیگ برتر و لیگ یک که بین المللی نبودند حضور داشتند و سه مدرس فیفا هم در این دوره هفت روزه تدریس را انجام دادند. البته از ایران نوشادی مدرس آمادگی جسمانی بود و مدرسان فیفا از عربستان واردن بودند.

عسگری ادامه داد: این کلاسها که زیر نظر فیفا برگزار می شود با همکاری فدراسیون فوتبال غرب آسیا در اردن ساماندهی می شود و این بار در ایران و در طرقبه مشهد برگزار شد که دوره بسیار خوبی بود و طرقبه ای ها میزبانی بسیار خوبی از ما داشتند.

رئیس دپارتمان داوری درباره اینکه چرا داوران به نام و بین المللی لیگ برتر در این دوره حضور نیافتند گفت: داوران بین المللی در طول سال یکی دو بار در چنین کلاسهایی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت می کنند حضور می یابند و احتیاجی به شرکت در این دوره در طرقبه مشهد نداشتند و ما از دیگر داوران برای شرکت در این کلاس استفاده کردیم.

لازم به ذکر است این کلاس ها در هتل سحاب طرقبه برگزار شد.

یک پاسخ

  1. با سلام به اطلاع میرساند جهت شرکت در کلاس درجه 2به1در اراک نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایید- تلفن جهت هماهنگی آقای غفاری
    09181613021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *