عسگری: کلاس های توجیهی داوران در تیرماه برگزار می شود

رئیس دپارتمان داوری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، از برگزاری کلاسهای توجیهی داوران پیش از آغاز فصل در تیرماه خبر داد.

به گزارش سایت داوران ایران، وی در این باره گفت: در نیمه اول تیرماه کلاس توجیهی برای داوران لیگ برتری داریم که حدود 100 داور در آن شرکت می کنند. برای ناظران هم کلاس توجیهی برگزار خواهیم کرد. در نیمه دوم 80 داور لیگ برتر فوتسال آقایان در کلاس توجیهی شرکت می کنند. البته همزمان با برگزاری این کلاس توجیهی برای ناظران فوتسال هم کلاس توجیهی برگزار خواهد شد که حدود 40 ناظر هستند.

وی ادامه داد: در نیمه اول تیر برای 50 داور لیگ برتر فوتبال ساحلی کلاس توجیهی برگزار می شود و در علاوه بر اینها در نیمه دوم برای داوران فوتبال بانوان که حدود 50 داور هستند کلاس توجیهی شروع فصل را خواهیم داشت. البته در نیمه اول تیر برای 40 داور فوتبال ساحلی بانوان هم کلاس توجیهی برگزار می شود.

عسگری در پایان گفت: به محض مشخص شدن زمان دقیق این کلاس ها، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

2 پاسخ

  1. به اطلاع میرساند یک دوره کلاس ارتقا داوری درجه2به1 در خرداد ماه در شهر اراک برگزار میگردد-تلفن جهت اطلاع بیشتر08613673735

  2. به اطلاع میرساند متقاضیان شرکت در کلاس ارتقا درجه2به1در اراک میتوانند با آقای شموسیان ریاست کمیته داوران استان مرکزی تماس حاصل نمایند-شماره تماس آقای شموسیان:
    09188628172

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *