هفته پر حاشیه داوران / محمود رفیعی بدلیل مصاحبه محروم شد

محمود رفیعی
نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت داور دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و داماش گیلان خبر داد.

به گزارش سایت داوران ایران، حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: هیچکدام از داوران و کمک داوران فوتبال نمی‌توانند بدون اجازه کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها گفتگویی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: با این وجود آقای محمود رفیعی نقض قانون کرده و امروز با یکی از خبرگزاری‌ها گفتگویی داشته است که به موجب آن از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال محروم خواهد شد.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در صورتی که داوران مرتکب خطا و اشتباهی شوند از سوی کمیته داوران محروم می‌شوند اما محرومیت‌شان به اطلاع عموم نمی‌رسد. در این خصوص اما شرایط فرق می‌کند و ما برابر قانون داور دیدار پرسپولیس – داماش را محروم کرده و محرومیتش را رسما اعلام می‌کنیم.

دیدار جنجالی پرسپولیس – داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، به دلیل توهین هواداران پرسپولیس به داور در دقیقه 2+90 ناتمام ماند.

2 پاسخ

  1. از مدیر سایت به شدت عصبانی هستم. به چه دلیل user من غیر فعال گردیده است؟ چه اهانتی بوده است؟
    چون حقایق را گفته ام؟ چون گفته ام آقای رفیعی جای چند داور دیگر به ناحق دارد در لیگ قضاوت میکند فقط هم به دلیل روابط دوستی؟
    تا وقتی امثال شما در ایران هساند مطمئن باشید داوری پیشرفت نخواهد کرد. اگر کامرانی فر رفت جام جهانی چون در سکوت کار کرد و نگذاشت تا لحظه قطعی شدنش کسی بفهمد وگرنه امثال شما زیرابش را میزدید و میگفتید چرا امثال رفیعی نرفته اند. اگر برای نظرات من پاسخی داشتید در جواب من مینوشتید نه اینکه فقط به صرف اهانت به همکار غیر فعال کنید. متاسفم اینها را میگویم ولی ظرفیت بحث ندارید تعطیلش کنید. چند نفر آمدند بگویند چرا قهرمانی آنکار را کرد؟ همه گفتند کارش اشتباه بوده ولی من دفاع کردم و گفتم حق داشته است ولی در مورد رفیعی اینگونه نیست چون داوری ایشون کاملا در این فصل مشکل داشت. چرا نمیگویید باعث تحریک تماشگران خودش بود و فقط دفاع بی مورد میکنید؟ تمام این سوالات را از شما جواب منطقی میخواهم وگرنه مطمئن باشید ساکت نخواهم نشست و تبعاتش را در سایت خودم خواهید دید.

  2. سلام .دوستان مسول سایت خواهشن بیطرف و آزاد مرد باشید و از کسی نترسید بله دوست عزیزمان راست میگوید باند باند بازی شده نسل کشی داوری کردن آین آقایون .کجا رفتند منتقدین آقای عنایت . میگفتید که همش خارجه حالا شما همش اینجا هستید .افتضا کردید همه چیزو الحق که خدا جای حق نشته و حق مظلومان را میگیره. آقایون کمیته داوران بس است دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *