یداله سلیمانی: رفیعی اجازه قطع بازی را داشت

دبیر دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که داور دیدار پرسپولیس و داماش گیلان می توانست در شرایط به وجود آمده بازی را قطع کند.

به گزارش سایت داوران ایران، یداله سلیمانی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص حاشیه های به وجود آمده در دیدار پرسپولیس و داماش گفت: قانون به داور بازی اجازه داده است که اگر فضای ورزشگاه به شکلی باشد که نتواند کار خود را انجام دهد بازی را قطع کند.

وی ادامه داد: این مساله می تواند به دلایل مختلف مثل مشکلات جوی و فحاشی به داور باشد که در این دیدار رفیعی نیز تشخیص داد بازی را ادامه ندهد.

دبیر دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: بحث بر سر مساله یک دقیقه باقی مانده از بازی نیست و فکر می کنم قانون گذار به او اجازه داده و نمی توانیم از رفیعی ایراد بگیریم.

سلیمانی گفت: گزارش داور و ناظر به کمیته انضباطی خواهد رفت و آنها تصمیم گیرنده نهایی هستند اما متاسفانه هیچ گاه کمیته انضباطی به گزارش داور و ناظر بازی توجه نمی کند.

وی تصریح کرد: ما قبل از سال جدید با توجه به رای هایی که کمیته انضباطی در خصوص مشکلاتی که برای داوران به وجود می آید صادر کرد بسیار معترض بودیم و اگر آن زمان این رای ها بر نمی گشت الان شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

وی اظهار داشت: امروز جلسه داشتیم با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص این مسائل و امیدوارم مشکلات برطرف شود.

من خودم با حرکاتی که قهرمانی در زمین انجام می دهد مخالف هستم و داور حق ندارد چنین الفاظی را در زمین مسابقه از خود به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *