فدراسیون فوتبال با افرادی که شان داوران را زیرسئوال می‌برند برخورد قاطع خواهد کرد

فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد هرگونه تعرض، اهانت، اتهام، تهدید و بی احترامی به شان و جایگاه داوران برخوردی قاطع را برای افراد متخلف به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت داوران ایران، نشست مسئولان سازمان لیگ برتر و کمیته داوران با نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال امروز شنبه برگزار شد. براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال این نشست در حالی با حضور مهدی محمد نبی، آیت الهی، نایب رئیس کمیته داوران، بهروان، سرپرست سازمان لیگ و رئیس سازمان لیگ آزادگان، عسکری، نایب رئیس کمیته داوران و عبدالهی، دبیر کمیته انضباطی برگزار شد که اعضا در خصوص شکایت‌های تعدادی از داوران بین المللی و ملی بحث و گفتگو کردند.

پس از بحث و بررسی توسط اعضا در خصوص توهین و اهانت و زیر سئوال بردن جایگاه و منزلت داوران که قشر زحمتکش در فوتبال کشور هستند، مقرر شد چنانچه محرومیتی شامل حال افراد متخلف می‌شود دیگر تعلیق یا بخشیده نشود و یا حداقل شرایط سختی برای‌شان در نظر گرفته شود.

ضمن اینکه رسیدگی به آرای صادره در خصوص بروز هرگونه تخلف و اتهام زدن از سوی بازیکنان، کادر فنی و دست اندرکاران تیم‌ها به داوران بهتر است خارج از نوبت بوده و رسیدگی فوری و قاطعیت لازم در دستور کاری اعضای کمیته انضباطی قرار گیرد و در نهایت، آرای صادره پس از تایید از سوی دبیرکل، در سایت فدراسیون درج و به تیم‌ها و متخلفین اعلام شود.

در پایان این نشست اعضا اعلام کردند که با توجه به شان و جایگاه داوران، هرگونه تعرض، اهانت، اتهام، تهدید و بی احترامی به این قشر زحمتکش، با متخلفین طبق ماده 22 و تنبیهات موجود در ماده 20 و بند دو از ماده 23 برخورد و رسیدگی شود و با قاطعیت لازم آرای قانونی صادر شود.

ضمن اینکه برابر بند 2 ماده 23 آیین نامه انضباطی چنانچه اعضای یک تیم، علیه داوری با انجام هرگونه اظهارنظر و یا مصاحبه اعتراض و یا جوسازی اقدام کنند، برخورد قاطع با آنها صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *