عسگری: صحبت‌های سرمربی صبا را سریعا پیگیری می‌کنیم

حسین عسگری از پیگیری صحبت‌های عبدالله ویسی پیرامون قضاوت مظفری‌زاده در بازی صبای قم با پرسپولیس و احتمال احضار سرمربی صبا به کمیته انضباطی خبر داد.

به گزارش سایت داوران ایران، رئیس دپارتمان داوری، درباره انتقادات شدید عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم از قضاوت سعید مظفری‌زاده در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر زمان که یکی از اعضای تیم‌ها رفتار مسوولانه‌ای نداشته باشد و یا باعث تشنج و تحریک دیگران شود و به داور توهین کند، ما صحبت‌های او را سریعا پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردا اسناد و مدارک صحبت‌های ویسی را می‌گیریم و بر اساس آنها تصمیم می‌گیریم. یقینا در صورتی که توهین و اظهارات غیرمسوولانه در صحبت‌های او وجود داشته باشد،‌ ما آنها را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم تا درباره او تصمیم‌گیری کند. احتمال دارد کمیته انضباطی او را احضار کند.

عسگری درباره این صحبت ویسی که گفته بود “مظفری‌زاده مشکل اخلاقی دارد” به ایسنا گفت: اگر ترور شخصیت صورت گرفته باشد مطمئنا آن را پیگیری می‌کنیم. اگر قرار باشد هرکس هرچه می‌خواهد به داوران بگوید که دیگر هیچ داوری نمی‌تواند قضاوت کند.

رئیس دپارتمان داوری همچنین درباره اظهارنظر سرمربی صبا مبنی بر اینکه فدراسیون نمی‌خواهد مربی پاکی مثل او نتیجه بگیرد، گفت: چطور موقعی که صبا از اشتباهات داوری سود می‌برد چیزی نمی‌گویند اما حالا که احساس می‌کنند داوری به ضرر آنها بوده این طور به کمیته داوران حمله می‌کنند. اصلا شما در کجای دنیا چنین موضوعی را می‌بینید؟ کدام مربی می‌آید بعد از باخت اینقدر درباره مسائل داوری حرف بزند؟

یک پاسخ

  1. امیدوارم سریع پیگیری شود چون به نظرم میخواستند آقای مظفری زاده را زیر سوال ببرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *