مسعود مرادی اعلام کرد: حضور داوران ایرانی در دوره‌های نظارت و تدریس AFC

مسعود مرادی
دوره‌های نظارت و تدریس داوری فوتبال با حضور چهار تن از داوران مطرح ایرانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار شد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از مهر، در این دوره از کلاس‌های پیشرفته داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا مسعود مرادی، مسعود عنایت، اسماعیل صفیری و علی خسروی در دوره نظارت داوری و مسعود مرادی و مسعود عنایت در دوره تدریس داوری حضور پیدا کردند.

مسعود مرادی در خصوص این دوره گفت: حضور داوران ایرانی در این دوره آموزشی در جهت افزایش کیفیت داوری ایران بسیار با اهمیت است و غرورآفرین است.

وی با اشاره به کیفیت بالای این دوره با حضور مدرس انگلیسی، ابراز امیدواری کرد ارتباط جامعه داوری ایران با عرصه‌های بین المللی باعث ارتقای سطح داوری ایران شود.

مرادی با بیان اینکه داوری نیز می‌تواند افتخاری برای ایران محسوب شود، گفت: از سرمایه گذاری در آموزش داوری ضرر نمی‌کنیم و افزایش حضور داوران ایران در عرصه‌های بین المللی باعث افتخار ایران و در نهایت باعث ارتقای جایگاه جامعه فوتبال کشورمان در دنیا خواهد شد.

وی که خرداد ماه سال جاری به عنوان مدرس در طرح آموزشی داوران جوان آسیا (Future Asia) در کوالالامپور حضور داشت، فعالیت خود در عرصه‌های بین المللی را مایه افتخار ایران دانست و ابراز امیدواری کرد حضور داوران ایرانی در عرصه‌های بین المللی داوری فوتبال افزایش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *