رضا غیاثی: فیفا به آمریکا اجازه ندهد در کارش دخالت کند

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: پس از آن که گفتم دریافت حق‌الزحمه داوران از فیفا به مشکل برخورده است، برخی رسانه‌های معاند از آن سوء برداشت کردند.

رضا غیاثی، اظهار کرد: ظاهرا پس از مصاحبه من با ایسنا که در آن گفته بودم دریافت حق‌الزحمه داوران بین‌المللی ما از فیفا به دلیل تحریم‌ها با مشکل روبه‌رو شده است، برخی از رسانه‌های معاند که همیشه علیه مردم ایران فعالیت و مکنونات قلبی خود را به عنوان حرف مردم مطرح می‌کنند، از حرفم سوء برداشت کرده و گفته‌اند که تحریم‌ها کاری کرده‌اند که داوران به حق‌شان نرسند و چه و چه، در حالی که منظور من از آن حرف چیز دیگری بوده است.

وی افزود: حرف من این بود که دولت‌های غرب مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه که دم از حقوق بشر می‌زنند و می‌گویند دوست ملت ایران هستند، دروغ می‌گویند و این مسئله که داوران ما به حق‌شان نمی‌رسند خود گواه بر این مدعا است. داوران هم بخشی از ملت ایران هستند و سیاسی هم نیستند. این مسئله نشان می‌دهد که کشورهای غرب نه تنها با دولت جمهوری اسلامی که با همه مردم ایران دشمن هستند.

غیاثی ادامه داد: همچنین باید بگویم که چند تن از کارمندان فیفا صهیونیست هستند و آن‌ها هستند که جلوی انجام کارها را می‌گیرند. حرف من خطاب به سپ بلاتر و مسئولان فیفا هم این است که اگر واقعا معتقدید که دولت‌ها نباید در کار فیفا دخالت کنند و فدراسیون جهانی فوتبال باید بی‌طرفانه کار کند، این بهترین فرصت است که حرف خود را ثابت کنند و اجازه ندهند که دولتی مثل آمریکا در کارش دخالت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *