هوشنگ نصیرزاده: فغانی در مجموع قضاوت خوبی داشت

کارشناس داوری فوتبال با بیان این که فغانی قضاوت خوبی در داربی هفتاد و چهارم پایتخت داشت، گفت: او در صحنه اخراج اولادی بهترین تصمیمش را گرفت.

هوشنگ نصیرزاده، درباره قضاوت داربی 74 گفت: در نیمه اول، به علی حمودی از استقلال اخطار داده شد که به این دلیل بود غلامرضا رضایی پشت به دروازه در حال فعالیت بود و توسط مدافع استقلال به عقب کشیده شد و با وجود این که هر دو نفر به دروازه نزدیک بودند کارت زرد درست بود.

وی افزود: در دقیقه 29 نیز شیری که توپ را از دست داده بود روی زندی مرتکب خطا شد اما داور این خطا را اعلام نکرد. همچنین در دقیقه 35، خطای هند مازیار زارع یک اخطار داشت اما داور به جای انجام وظیفه خود به بازیکن معترض استقلال کارت زرد نشان داد.

وی همچنین با اشاره به مهمترین صحنه نیمه اول که شائبه پنالتی را به سود پرسپولیس ایجاد کرد اظهار کرد: تصاویر تلویزیونی برای قضاوت این صحنه کافی نبود.

این کارشناس داوری همچنین با بیان اینکه بازی در نیمه دوم صحنه قابل بحث داوری نداشت، افزود: علی‌رضا فغانی در مجموع قضاوت قابل قبولی را ارائه کرد چون در مهمترین صحنه بازی بهترین تصمیم را اتخاذ کرد و همانند داوران داربی‌های قبلی خیلی خوب عمل کرد.

نصیرزاده در ادامه انتقادی هم از فغانی داشت. وی گفت: فغانی یک ایراد دارد که هنوز آن را برطرف نکرده و آن هم چهره به چهره شدن با بازیکنان معترض است. بعضی اوقات آن‌قدر به بازیکن معترض نزدیک می‌شود که ممکن است بینی‌های آن‌ها به هم برخورد کند؛ مثل برخورد با برهانی در نیمه اول و مهدی رحمتی در نیمه دوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *