منوچهر نظری: پنالتی استقلال و اخراج حاج صفی اشتباه بزرگ ترکی بود

کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه محسن ترکی به اشتباه برای استقلال یک پنالتی اعلام کرده و احسان حاج صفی را اخراج کرده است گفت: نمی‌دانم چرا در چند هفته اخیر داوران بزرگ ما اشتباهات بزرگی می‌کنند.

منوچهر نظری: درباره قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی و همچنین دو پنالتی که داور این دیدار به سود استقلال اعلام کرد گفت: پنالتی دوم استقلال کاملا صحیح بود چون بازیکن تراکتورسازی با دست چپ مهاجم استقلال را در محوطه جریمه سرنگون کرد اما پنالتی اول کاملا اشتباه بود.

وی در همین رابطه افزود:‌ در صحنه‌ای که پنالتی اول به سود استقلال اعلام شد توپ آشکارا به سینه بازیکن تراکتورسازی برخورد کرد ولی داور به اشتباه آن را خطای هند اعلام و آن بازیکن را اخراج کرد. این اشتباه برای ترکی بسیار بزرگ و تاثیرگذار بود.

نظری همچنین ادامه داد: داور بازی به جز دو صحنه پنالتی در سایر دقایق، بازی را کاملا تحت کنترل داشت و به ویژه نکته مثبتش این بود که اشتباه اولش را با اشتباه دیگری جبران نکرد و وقتی پنالتی دوم حادث شد آن را به درستی اعلام کرد.

داور بین‌المللی اسبق ایران در ادامه با بیان اینکه امیدوار است داوران فوتبال تمرکز بیشتری روی کارهای خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا در چند هفته اخیر داوران بزرگ ما اشتباه‌های زیادی انجام داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *