آنالیز ویدیویی رقابت های لیگ برتر در کمیته داوران انجام شد

جلسه آنالیز ویدیویی دیدارهای لیگ برتر در کمیته داوران و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش سایت داوران ایران، آنالیز ویدیویی دیدارهای لیگ برتر انجام شد و حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران درباره صحنه های مورد بحث گفت: در دیدار تراکتور سازی و داماش گیلان متاسفانه غلامرضا جباری به اشتباه یک پنالتی به نفع تراکتورسازی تبریز اعلام کرده و گل برتری تراکتوری سازی روی همین پنالتی به ثمر رسید. در این صحنه به هیچ وجه هیچ خطایی اتفاق نیفتاد. در دیدار فولاد و ذوب آهن در دقیقه 9 بازی صحنه ای اتفاق افتاد که داور بدرستی اعلام پنالتی نکرد چرا که مهاجم فولاد پیش از برخورد با مدافع ذوب آهن تعادلش را از دست داده بود.

عسگری ادامه داد: در بازی سپاهان و شهرداری تبریز داور به درستی اعلام پنالتی کرد. در دیدار پرسپولیس و مس سرچشمه پنالتی به سود پرسپولیس به درستی اعلام شد چرا که بازیکن مس ضربه شدیدی به قوزک پای محمدنوری برخورد کرد اما باید به این نکته توجه کرد محمد نوری در زمین خوردنش بزرگنمایی انجام داد و دایو کرد ولی در هر صورت خطا اتفاق افتاده و تصمیم داور درست بوده است.

نایب رئیس کمیته داوران گفت: در بازی فجرسپاسی و استقلال هم شاهد قضاوت خوبی بودیم و اعتراض سرمربی استقلال روی گل دقیقه 93 شان وارد نیست چرا که پیش از رسیدن توپ به دروازه داور خطای اوت بازیکن را اعلام کرده بود و سوت زده بود. هر چند که داور هم کمی دیر سوت زد اما نکته اش این است که داور زودتر از این صحنه سوتش را به صدا درآورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *