داوران ایرانی قاضیان رقابت های آسیایی

داوران ایرانی چهار بازی آسیایی را در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ قضاوت می کنند.

به گزارش سایت داوران ایران، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های بانیاس امارات و العربی قطر از گروه دوم در ابوظبی که در تاریخ 16 اسفند 90 برگزار خواهد شد را علیرضا فغانی سوت خواهد زد و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی ن‍ژادیان کمک های او خواهند بود. داور چهارم این بازی محسن قهرمانی است.

در دیگر دیداری از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه هشتم که بین تیم های جونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی و گوانژو چین درتاریخ 17 اسفند 90 در جونجوی کره جنوبی برگزار می شود سعید مظفری زاده به عنوان داور وسط و رضا سخندان و غلامحسین کهوری هم به عنوان کمک داور قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اکبر بخشی زاده خواهد بود.

پرچم کمک داور

داوران ایرانی در رقابتهای اف سی کاپ هم قضاوت می کنند و در دیدار گروه چهارم برنده دیدار الشباب امارات و نفتچی ازبکستان در مقابل الوحده اردن که ممکن است در دوبی یا فرگانای ازبکستان در تاریخ 17 اسفند 90 برگزار شود هدایت ممبینی به عنوان داور وسط قضاوت خواهد کرد و دو کمک از قطر و سوریه او را در این بازی یاری خواهند کرد. داور چهارم هم از کشور سوریه خواهد بود.

در دیگر دیدار اف سی کاپ در گروه اول القادسیه کویت در مقابل السواق عمان که در 16 اسفند 90 در کویت برگزار می شود یدالله جهانبازی داور وسط و کمک هایش به ترتیب محمد رضا منصوری از ایران و کوریا شاجی از هند خواهد بود. داور چهارم از کشور هند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *