عسگری: در دیدار استقلال و مس پنالتی اتفاق نیفتاد

آنالیز ویدئویی صحنه های دیدار استقلال و مس کرمان در کمیته داوران انجام شد.
به گزارش سایت داوران ایران، پس از بازبینی چند باره صحنه مشکوک به پنالتی گفت: دوربین پشت دروازه که از همین صحنه فیلمبرداری کرد نشان داد که تصمیم رفیعی در نگرفتن پنالتی درست بوده است، اما وی باید یک ضربه آزاد مستقیم به نفع استقلال را اعلام می کرد که در این باره اشتباه کرد و دستور به ادامه بازی داد.
عسگری در ادامه گفت: ما چندین بار و به صورت فریم به فریم، صدم ثانیه به صدم ثانیه صحنه را آنالیز کردیم و آغاز خطای بازیکن مس از پشت محوطه بوده و حتی زمانی که هل دادن بازیکن مس به پایان می رسد و نیروی اش روی بازیکن استقلال تخلیه می شود، هنوز هر دو بازیکن پشت محوطه جریمه قرار دارند. پای بازیکن استقلال هم نیم متری با خط 18 قدم فاصله دارد و زمان رهایی بازیکن استقلال، وی خارج از محوطه است. اما بر اثر فشار داخل محوطه زمین می خورد که طبیعی است و همه فکر کردند که صحنه پنالتی اتفاق افتاده است.
نایب رئیس کمیته داوران در پایان گفت: خوشبختانه در دیگر بازیها صحنه خاصی نداشتیم، در همین بازی استقلال دو صحنه دیگر هم وجود داشت که استقلالی ها معتقد بودند روی ساموئل خطا شده که این اتفاق نیفتاد و در یک صحنه دیگر مسی ها معتقد بودند که جوکوویچ هند کرده، با بازبینی صحنه متوجه شدیم حرکت وی توپ به دست بوده، نه دست به توپ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *