کمیته داوران اعتراضات به داوری را بررسی می کند

حسین عسگری در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره اتفاقاتی که در لیگ برتر، لیگ یک و فوتسال و اعتراضاتی که به داوری انجام شده به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، نایب رئیس کمیته داوران در این باره گفت: به خاطر جلساتی که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی داشتم چند روزی در ایران نبودم و حالا با بازگشتم به ایران کلیه اتفاقات افتاده شده را در لیگ برتر و لیگ یک و فوتسال را بررسی خواهیم کرد و اعتراضاتی که شده مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه گفت: در صورتی که داوران از اتفاقات و اعتراضات به هر نحوی متضرر شده باشند به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع خواهیم داد تا بررسی های لازم در این باره انجام شود. این در حالی است که ما همواره و هر هفته اعتراضات را بررسی می کنیم و در غیاب من دپارتمان داوران و همچنین کمیته داوران کلیه اتفاقات را زیر نظر داشته اند.
عسگری در پایان گفت: هفته ای که پیش رو داریم در چند بازی مهم داوران جوان و آینده دار برای قضاوت بازیهای لیگ برتر انتخاب کردیم و امیدواریم که آنها پاسخ اعتماد ما را بدهند و در غیاب داوران باتجربه ای که فعلا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال گذراندن دوره هستند قضاوت های خوبی داشته باشند. البته من پیش بینی می کنم که داوران جوان قضاوت های خوبی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *