یدالله سلیمانی: ترکی خود و کمکش را نجات داد

سلیمانی با بیان اینکه ترکی با تصمیم شجاعانه‌ای که در دیدار تراکتورسازی – ذوب آهن اتخاذ کرد خود و کمکش را نجات داد، گفت: اعتراض تراکتورسازی در خصوص تصمیمات داوری در دیدار این تیم مقابل صبای قم بی‌مورد است.
یدالله سلیمانی در خصوص تصمیم داوردیدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب آهن در اعلام گل اول تیم تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید به محسن ترکی به دلیل تصمیم شجاعانه‌ای که گرفت و منجر به گل اول تیم تراکتورسازی شد تبریک بگوییم، چون در حالی که کمک اولش به اشتباه به نشانه آفساید پرچم زده بود، او به دلیل نزدیک بودن به صحنه و تسلط کامل به آن دستور به ادامه بازی داد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم کمک داور در آن صحنه کاملا درست بود، تاکید کرد: پیش از به ثمر رسیدن گل اول تراکتورسازی مدافع تیم ذوب آهن به بازیکن تیم مقابل اشتباها پاس داد و ترکی نیز به دلیل نزدیک بودن به صحنه بهترین تصمیم ممکن را که ادامه بازی بود، اتخاذ کرد.

وی با تاکید بر اینکه محسن ترکی با این تصمیم خود و کمکش را نجات داد، افزود: اعتراض بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن در این خصوص به هیچ وجه صحیح نیست و اعتراض ابراهیم‌زاده که بازیکنانش با دیدن پرچم کمک داور از حرکت ایستاده‌اند به هیچ وجه معنا ندارد، چون کمک داور برای تصمیم گرفتن داور پرچم می‌زند نه بازیکنان و آنها باید فقط با سوت داور از حرکت بایستند.

نایب رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض رسمی باشگاه تراکتورسازی در خصوص تصمیمات داوری در دیدار این تیم مقابل صبای قم اظهار داشت: ما اعتراض رسمی باشگاه تراکتورسازی را دریافت کردیم و پس از بررسی موارد اعتراضی آنها به این جمع بندی رسیدیم که تصمیمات داور آن بازی کاملا درست بوده و اعتراض باشگاه تراکتورسازی در این خصوص کاملا بی مورد است.

وی با بیان اینکه پاسخ باشگاه تراکتورسازی را درخصوص موارد مورد اعتراض این باشگاه در یک نامه رسمی خواهیم داد، خاطر نشان کرد: اخراج امیر قلعه نویی کاملا درست بود چون وی به سمت کمک داور هجوم برد و از محوطه فنی خارج شد، در واقع رفتار وی غیرمسئولانه بود.

“نمی‌دانم چگونه در حالی که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ورزشگاه حضور نداشته در خصوص اخراج بازیکن خارجی این تیم که روی نیمکت بوده است اظهارنظر می‌کند”، سلیمانی با بیان این جمله افزود: بازیکن خارجی تراکتورسازی به زبان انگلیسی فحش زشتی به داور بازی داد که آن را کمک داور می‌شنود و به داور اطلاع می‌دهد. شاید این بازیکن گمان کرده داوران ما زبان انگلیسی نمی‌دانند!

وی با تایید تصمیم داور دیدار صبای قم – تراکتورسازی تبریز در خصوص اخراج میلاد فخرالدینی در آن بازی تصریح کرد: با بررسی که در کمیته داوران با دیدن فیلم بازی انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که تصمیم داور در خصوص اخراج بازیکن تیم تراکتورسازی در جریان بازی درست بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *