عسگری: قضاوت قهرمانی در هر دو صحنه اخراج درست بود

حسین عسگری در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره عملکرد داوران هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه داوران ما عملکرد خوبی داشته اند.
به گزارش سایت داوران ایران، وی با اشاره به اینکه همه اتفاقات فوتبال هفته گذشته تحت تاثیر حاشیه بازی پیروزی و داماش قرار گرفت گفت: من هم از صحنه های بازی پیروزی و داماش متاسفم و در این باره داور بازی می بایست بازیکنان خاطی را اخراج می کرد اما با توجه به اینکه برخوردها در حین شادی گل روی داد و مدت زمان بسیارکوتاهی بود و بازیکنان به همه نزدیک بودند، داور بازی نتوانست به خوبی تشخیص بدهد که این حرکات شنیع صورت گرفته است. هر چند که در صحنه گل دوم کمک داور بازی نزدیک به صحنه بود، اما آنقدر شلوغ بود که وی هم متوجه نشد.در هر صورت در زمان شادی گل تشخیص این صحنه ها آسان نیست
عسگری در پایان درباره قضاوت محسن قهرمانی در بازی استقلال و مس سرچشمه گفت: صحنه اخراج کاملا درست بود و بازیکن مس با نیروی بیش از حد و بی پروا تکل رفت و قهرمانی به خوبی قانون را اجرا کرد و در صحنه اخراج تیموریان، محسن قهرمانی زمانی متوجه درگیری او با هم تیمی اش شد که الفاظ زشتی از دهان تیموریان خارج شد. خوشبختانه قهرمانی به خوبی از پس این بازی برآمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *