سلیمانی: کمیته داوران به هیچ وجه زیر بار اعتراض های نادرست نخواهد رفت

معاون دپارتمان داوری فدراسیون درباره گفتگوهای اخیر مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.
به گزارش سایت داوران، یداله سلیمانی در این باره گفت: متاسفانه مسئولین تیم تراکتورسازی به جای ارجاع شکایت  و اعتراض خود از نحوه داوری به کمیته داوران فدراسیون فوتبال از طریق مراجع ذیصلاح مثل هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی کار دیگری کردند و  برای ایجاد جو روانی بر علیه داوران و مسئولین کمیته داوران به رسانه ای کردن مسایل و حاشیه ها روی آورده اند.
وی ادامه داد: کمیته داوران در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود به مسئولان باشگاه تراکتورسازی  و همه علاقمندان به فوتبال یادآور می شود که کمیته داوران همچنان مثل 9 هفته گذشته تلاش می کند تا روح سالم  داوری و وجود عدالت در میادین فوتبال حاکم شود و به هیچ وجه زیربار اینگونه اعتراض های نادرست که چینش بیطرفانه داوران را هدف گرفته است نمی رود.
وی در پایان گفت: کمیته داوران تا به امروز همه اعتراضاتی که از طریق مراجع ذیصلاح و کانال های تعیین شده به این کمیته رسیده است را پاسخ داده است. همچنین باید بگویم به اعتراضی که باشگاه تراکتورسازی برای مهدی تاج –رئیس کمیته داوران ارسال کرده است هم  پاسخ جداگانه ای داده شده است و طی آن به اطلاع باشگاه تراکتورسازی رسانده شده که هیچ کدام از اعتراض های آن باشگاه درست و قانونی نیست. چنانچه اینگونه رفتارها ادامه یابد کمیته داوران ناچار به ارجاع این موضوع به کمیته انضباطی فدراسیون خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *