عسگری: ثبت‌نام ممبینی در انتخابات تصمیم شخصی است

حسین عسگری درباره ثبت نام هدایت ممبینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مسئله ربطی به کمیته داوران ندارد و یک تصمیم شخصی است. زندگی خصوصی داوران به خودشان ارتباط دارد. ما یکسری موارد برای داشتن یک داور خوب داریم که یک داور باید این مسائل را رعایت کند.

به گزارش سایت داوران ایران، وی افزود: هر داوری در هر جای دنیا ممکن است یک شغلی داشته باشد و این ربطی به کسی ندارد. ما فقط می خواهیم داورانمان سلامت جسمانی داشته باشند و قواعد داوری را رعایت کنند. داوری شغل نیست که بخواهیم بگوییم ممبینی باید از داوری استعفا دهد و سپس کاندیدای مجلس شود.

عسگری در ارتباط با اینکه ممبینی در تست آمادگی جسمانی مردود شده، عنوان کرد: هر داوری که در تست آمادگی جسمانی مردود شده باشد تا زمانی که به وضعیت ایده‌آل نرسد به او قضاوت نمی دهیم.

نایب رئیس کمیته داوران در ارتباط با کلاس های داوری گفت: در این کلاس ها نقاط قوت و ضعف داوری ها در نیم فصل اول را به داوران نشان دادیم و توضیح دادیم چه عواملی باعث شده در برخی صحنه ها داوران اشتباه کنند. ما در این کلاس ها کسی را توبیخ نمی کنیم اما علت ها را عنوان می کنیم.

وی افزود: در همین گام اول داوران نشان داده اند نسبت به گذشته ترقی کرده اند. در نیم فصل دوم که رقابت ها حساس تر می شود کار داوران هم سخت تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *