در حاشیه برگزاری کلاس بازآموزی داوری، از چند داور بازنشسته تقدیر می شود

کلاس بازآموزی داوران و کمک داوران لیگ برتر در حالی به میزبانی کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است که از از سه داور و یک کمک داور تقدیر می شود.
به گزارش سایت داوران ایران، علی کفاشیان رئیس فدراسیون، مهدی تاج رئیس کمیته داوران و نایب رئیس اول فدراسیون به همراه اعضای کمیته داوران با حضور در کلاس بازآموزی از 3 داور و یک کمک داور تقدیر می کنند.
بر همین اساس با اهدا تقدیر نامه ای از سوی مسئولین فدراسیون از مسعود مرادی، خداداد افشاریان و صفدر احمدی داوران بازنشسته و حیدر شکور کمک داور بین المللی تقدیر و تشکر می شود.

یک پاسخ

  1. ضمن عرض سلام وعرض ادب خدمت تمامی دوستان داور زحمت کش بنده فقط بعنوان یک داور جوان اما منتقد برای استان خودم در مورد داوری جناب آقای (…) که با 42 سال سن(متولد سال 1348)می باشند که به تازگی فکر کنم یا قانونی یاغیرقانونی سنشون را کوچک کردند حدود 2سال است که به مسابقات کشوری (فوتسال) معرفی گردیده و در حال حاضر در لیگ دسته یک فوتسال مشغول به قضاوت می باشند که به نظر بنده وخیلی از دوستان داورم در استان حق ایشان نیست وبهتره که راه را برای داوران جوان باز بذارن که ازجمله داوران جوان پسرخود ایشان می باشد که الان 22 سال سن دارن و میتونن در آینده پیشرفت چشم گیری داشته باشند البته اگه پدرشون اجازه بدن بخاطر همین بنده نظر خودرا در وب سایت کمیته داوران استان آذربایجانغربی گذاشتم ولی بدلیل قبول نکردن انتقاد درج ننمودنددر ضمن بنده از همشهریان خود آقای بایزیدی می باشم که ازهمه مسائل با اطمینان کامل مطلع هستم. در نهایت ازمدیریت محترم سایت خوب داوران ایران نهایت تقدیر وتشکر رامینمایم که بستر مناسبی را برای داوران ایران فراهم نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *