کفاشیان: اولین اصل در داوری حمایت کامل از این جامعه است

رئیس فدراسیون با حضور در دوره باز آموزی داوران  و کمک داوران لیگ برتر بعد از پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ حضور یافت و سخنرانی کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، علی کفاشیان ضمن تشکر از برگزاری دوره های آموزشی باز آموزی در نیم فصل مسابقات گفت: این دوره ها قطعا باعث رشد و اعتلای داوری و مسابقات آتی لیگ برتر خواهد شد. این کمیته طبق قوانین و مقررات فیفا، از تشکل قوی بر خوردار است  و از زمانی که با حسین عسکری برای پذیرفتن این سمت مذاکره کردیم،تاکید وی بر اجرای این کمیته مطابق با قوانین اخیر فیفا بود. به همین خاطر مهدی تاج به عنوان نایب رئیس اول، ریاست کمیته داوران را پذیرفت و اعضای این کمیته نیز  با مشورت و بررسی، انتخاب شدند و در حال حاضر این کمیته به صورت کاملا مشورتی و شورایی در حال فعالیت است.
وی  در ادامه گفت: این کمیته فعالیت بسیار زیادی را بر عهده دارد و من ازاین کمیته می خواهم که در انجام فعالیتهای خود مسائلی مانند تحویل داوران بین المللی بیشتر به جامعه داوری، توجه بیشتر در بخش چینش داوری، آموزشی و بانوان داشته باشند. البته بنا بر گزارشی که از این کمیته دریافت کرده ام این فعالیتها در حال حاضر انجام می شود، اما ازاعضای این کمیته می خواهم تلاش خود را دو چندان کنند و بیش از پیش به جامعه داوری خدمت کنند.
وی در ادامه بیان کرد: مبحث بعدی در خصوص داوری، سلامت داوری است و من قطعا معتقدم داورانی که به این مرحله از قضاوت در مسابقات لیگ برتر و مسابقات بین المللی دست پیدا کرده اند از سلامت، شهامت و سخت کوشی بر خوردار بودند و همه شما جزء خانواده داوری هستید. باید بدانید که اولین اصل در داوری حمایت کامل از این جامعه است و به هیچ کسی اجازه ندهید که به این جامعه بی احترامی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *