عزیز محمدی: مهمترین اصل در فعالیت داوری، خود باوری است

رئیس سازمان لیگ برتر با حضور در کلاس بازآموزی داوران و کمک داوران لیگ برتر در خصوص فعالیتهای صورت گرفته  توسط داوران صحبت کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، عزیز اله محمدی در این باره  گفت: چهار سال است که در فوتبال به عنوان رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم در حال فعالیت هستم و هر چه بیشتر تلاش می کنم، باز هم متوجه می شوم که برای فوتبال کاری نکرده ایم و برای رسیدن به کشور های مطرح در فوتبال جهان باید بیش از پیش تلاش کنیم. چرا که حرکت فوتبال رو به جلو است و باید بازهم تلاش کنیم تا به قله های بالای فوتبال در جهان دست پیدا کنیم.
وی در خصوص داوری گفت: من همیشه گفته ام قشر داوری فوتبال ایران با غیرت ترین و در عین حال مظلوم ترین قشر در فوتبال ایران است و همیشه اعتقاد داشتم که مهمترین اصل در فعالیت شما خود باوری است.اگر به تاریخ چند ساله اخیر فوتبال ایران نگاه کنید، در می یابیم که همانطور که مرادی،ترکی،ممبینی و مظفری زاده توانستند بازی های استقلال و پیروزی را سوت بزنند و به خوبی قضاوت کنند، اگر از داوران جوانتر هم استفاده بکنیم قطعا و بدون مشکل این بازیها را قضاوت خواهند کرد و تنها باید خودشان را باور کنند و تلاششان را بیشتر کنند.
در ادامه محمدی در خصوص اشتباهات داوری گفت: اشتباهات داوری ما  در مقابل داوران جهان که در مسابقات جام جهانی و جام ملتهای اروپا قضاوت می کنند، با آن همه امکاناتی که در اختیار آنهاست، هیچ است و درصد اشتباهات داوری در این مسابقات بسیار بالاتر است.
وی گفت: از همه شما می خواهم با یکدیگر همدلی داشته باشید و از یکدیگرحمایت کنید و مسئولین فدراسیون به همراه کمیته داوران از هیچ فعالیتی برای رشد و موفقیت قشر داوری دریغ نخواهیم کرد. هزینه ای که بابت قضاوت شما در مسابقات داده می شود، هرچند در سال جاری افزایش یافته اما باز هم کم است  و باید بدانید شما چون نان بازویتان را می خورید، این مبلغ ناچیز برای شما بسیار با برکت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *