محسن قهرمانی: من فقط یک گزینه بودم

محسن قهرمانی داور قضاوت کننده در رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون در خصوص قضاوت در دیدار شهر آورد صحبت کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، محسن قهرمانی گفت: متاسفانه برای بازیهای حساس همیشه جنجال وجود دارد وشهرآورد 71 نیز از این قاعده مستثنی نیست. روزنامه ها با قعیطت تمام اعلام کردند که من به عنوان داور دربی قضاوت خواهم کرد و این در شرایطی بود که هیچ ابلاغی از سوی کمیته داوران به من داده نشده بود.
وی افزود: من هم مانند 3 گزینه دیگر،یک گزینه بودم و رسما هیج ابلاغی نداشتم اما رسانه ها با قطعیت تمام از من به عنوان داور شهر اورد یاد کرده بودند که این امر موجب جنجال شد. نمی دانم که رسانه ها از چه منبعی به قعطیت رسیده بودند که مرا به عنوان داور اعلام کردند و این در حالی بود مه من فقط به عنوان یک گزینه برای قضاوت این دیدار مطرح بودم.
قهرمانی در ادامه در خصوص اینکه فایل صوتی مصاحبه من در خصوص انتخاب شدن به عنوان داور شهر آورد وجود دارد گفت: این موضوع را کاملا تکذیب میکنم. اگر رسانه ای فایل صوتی مصاحبه با من را دارد، در اختیار کمیته داوران قرار دهد تا این کمیته هر گونه جریمه و اقدامی را که می خواهد انجام دهد اما اگر نتوانند فایلی را ارائه دهند، مطمئنا از طریق مراجع قانونی شکایت خواهم کرد.
قهرمانی در پایان در خصوص این که هوشنگ نصیرزاده-کارشناس فوتبال اعلالم کرده “قهرمانی چون کارمند آموزش و پرورش است، می تواند در این دیدار قضاوت کند” گفت: من کارمند اداره پست و تلگراف هستم و این مطالب را نمی دانم که از کجا پیدا می کنند. در هر صورت برخی از رسانه ها و افراد قبل از آغاز این بازی شیطنت کردند که هیچ فایده ای نداشت و خوشبختانه شاهد قضاوت خوبی از محسن ترکی در این دیدار بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *