تاج: بالغ بر یک میلیارد از مطالبات داوران پرداخت می شود

مهدی تاج نایب رئیس اول و سخنگوی فدراسیون در خصوص پرداخت مطالبات داوران، آخرین اقدامات در خصوص دربی پایتخت و داوری این دیدار با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، رئیس کمیته داوران در این باره گفت: در هفته جاری بالغ بر یک میلیارد تومان از مطالبات داوران پرداخت خواهد شد و البته 800 میلیون تومان آن تاکنون پرداخت شده و مابقی آن نیز تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد.
تاج در ادامه در خصوص برگزاری دربی پایتخت گفت: به دنبال جلسه برگزار شده، اسماعیل حسن زاده به عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی در استادیوم حضور خواهد داشت و از نزدیک کلیه مسائل این دیدار را زیر نظر خواهد داشت و همچنین یداله سلیمانی – دبیر کمیته داوران به عنوان ناظر داوری این مسابقه به مسائل داوری نظارت خواهد کرد. همچنین سیدرضا غیاثی به صورت ویژه مسائل داوری این دیدار را زیر نظر خواهد گرفت و این ناظران جدا از کسانی هستند که سازمان لیگ برتر برای این دیدار در نظر گرفته است و مطابق اطلاعات واصله، این سازمان به صورت ویژه اقدامات در خصوص برگزاری این دیدار را انجام می دهد و همانطور که پیشتر اعلام کردیم داور این مسابقه اواخر روز چهارشنبه از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون در ادامه افزود: تاکنون هیچ گزینه ای برای داوری این دیدار قطعی نشده است و پس از معرفی داور، غیاثی – عضو کمیته داوران روز پنجشنبه و پس از انتخاب کادر داوری مسابقه، دلایل خود را برای این انتخاب اعلام خواهد کرد.
رئیس هیات  رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای فوتبال از برگزاری جلسه امروز این هیات خبر داد و گفت: در جلسه امروز این ستاد که با حضور همه اعضاء تشکیل خواهد شد در خصوص پرونده های موجود تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *