سعید مظفری‌زاده: انتقادها از داوری باید منصفانه باشد

داور بین‌المللی فوتبال ایران می‌گوید که اشتباهات در داوری وجود دارد، اما انتقادهایی هم که انجام می‌شود باید منصفانه باشد.

به گزارش سایت داوران ایران، سعید مظفری‌زاده، در مورد تست آمادگی جسمانی که امروز از داوران گرفته می‌شود، گفت: این تست آمادگی جسمانی در پایان نیم فصل برگزار می‌شود و همچنین پس از آن کلاس‌های آموزشی نیز تدارک دیده شده است که می‌تواند تاثیرات خوبی داشته باشد و باعث می‌شود که داوران در نیم فصل و ابتدای نیم فصل دوم با جدیت بیشتری تمرین کنند.

وی افزود: در کلاس ها نیز مسایل آموزشی گفته می‌شود و همچنین اشتباهات داوران بررسی می‌شود.

مظفری‌زاده در مورد این که چند وقتی است که بازی‌های پخش مستقیم را قضاوت نکرده است، گفت: این کمیته‌ داوران است که تصمیم می‌گیرد چه بازی را به چه داوری بدهد و کمیته‌ داوران مشخص می‌کند که چه کسی باید قضاوت کند.

وی همچنین در مورد خبری که در آن نام تعدادی از داوران برده شده بود که قصد افشاگری علیه کمیته‌ داوران را دارند، گفت: من در این موضوع دخیل نبودم.

مظفری‌زاده در مورد سطح داوری فوتبال ایران گفت: طبق بررسی اهالی فن داوری ما در جایگاه خوبی قرار دارد و چیزی که امروز معضلی برای فوتبال و داوران است انتقادات خارج از منطقی است که در پایان مسابقات انجام می‌شود. متاسفانه تیم‌های بازنده شکست‌هایشان را به گردن داوری می‌اندازند و وقتی هم که این مسایل بررسی می‌شود می‌بینیم که حق با داور بوده است. خواسته من از اهالی فوتبال این است که با هم متحد و در کنار هم باشیم. به هر حال اشتباهات وجود دارد، ولی انتقادات باید منصفانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *