فدراسیون فوتبال بدلیل اشتباهات داوری از تیم فوتسال فیروزصفه اصفهان عذرخواهی کرد

در پی اشتباهات مسلم داوری و تغییر نتیجه بازی فیروزصفه و گیتی پسند اصفهان فدراسیون فوتبال رسما از تیم فیروز صفه عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت داوران ایران، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان اصفهان به دلیل اشتباهات تاثیرگذار داوری در دیدار تیم‌های فیروز صفه سپاهان و گیتی پسند اصفهان که در نهایت پیروزی تیم فیروز صفه را به شکست این تیم تبدیل کرد، عذرخواهی کرد.

در نامه ارسالی فدراسیون به هیئت فوتبال اصفهان عنوان شده است: در دقیقه 22 بازی گل کاملا صحیح تیم فیروزصفه به اشتباه توسط داور دوم مردود اعلام شد. همچنین در فاصله 16 ثانیه به پایان مسابقه به اشتباه ضربه کرنر علیه تیم فیروزصفه اعلام شد که منجر به گل برتری تیم گیتی پسند شد، لذا ضمن پوزش از تیم فیروز صفه با داورانی که این اشتباهات را مرتکب شده‌اند، طبق آیین نامه کمیته داوران برخورد خواهیم کرد.

شایان ذکر است مسئولان تیم فیروزصفه سپاهان با تقدیر و قدردانی از رسیدگی به مسائل داوری این مسابقه از سوی کمیته داوران، خواستار بهبود کیفیت داوری مسابقات و جلو گیری از بروز اشتباهات بزرگ و تاثیرگذار داوری در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *