رئیس کمیته داوران: همین که کمیته داوران اشتباهات را اعلام می‌کند هنر است

مهدی تاج رئیس کمیته داوران در خصوص اشتباهات داوری در نیم فصل اول گفت: کاری که از دست‌مان بر می‌آید این است که بهترین امکانات را در اختیار داوران قرار دهیم اما همه می‌دانند فیفا با بیشترین امکانات رفاهی که در اختیار داوران قرار می‌دهند باز هم با اشتباهات آنها در مسابقات بین المللی مواجه می‌شود.

به گزارش سایت داوران ایران، وی تاکید کرد: هنر کمیته داوران ما این بوده که اگر هر اشتباهی از سوی داوری رخ داده باشد آن را در سایت فدراسیون اعلام و علنی می‌کند.

تاج در خصوص پیشنهاد یکی از تیم‌ها در شیراز به البرز حاجی پور گفت: این اتفاق در اتاق داوران رخ داده و حاجی پور همان روز قبل از مسابقه با من تماس گرفت و من اعلام کردم همه چیز باید صورت جلسه شود.

وی افزود: از این داور تشکر می‌کنم و او هم بلافاصله سکه‌ها را تحویل حراست داد و ما نیز با آیت اللهی مسئول هیئت فوتبال استان فارس صحبت کردیم و به دنبال عواقب این قضیه هستیم که چه کسانی این تخلف را مرتکب شدند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه روسای قبلی زحمتی برای فدراسیون نکشیده‌اند گفت: این مسئله را قبول ندارم و روسای قبلی زحمات زیادی کشیدند. فوتبال یک دوی ماراتن است و حتی کمپ تیم ملی حاصل زحمات دیگر دوستان بود که ما آن را تکمیل کردیم. امیدوارم همه بیایند و به فوتبال خدمت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *