عسگری: مظفری زاده به همه صحنه ها نزدیک بود

حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره قضاوت سعید مظفری زاده درباره بازی ذوب آهن و پیروزی صحبت کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، وی در این باره گفت: برخلاف صحبت هایی که از سوی برخی از  افراد مطرح شده، سعید مظفری زاده داوری بسیار خوبی داشت و به همه صحنه ها نزدیک بود و تصمیم گیری های او کاملا منطبق با قوانین و مقررات داوری روز جهان بود.
عسگری درباره صحنه گل اول ذوب آهن گفت: داور و کمک داور به خوبی رد شدن توپ را از خط تشخیص دادند. در صحنه پنالتی پیروزی مظفری زاده عالی عمل کرد و صحنه صددرصد پنالتی بود و در صحنه گل دوم پیروزی که بیشتر به این صحنه اعتراض کردند باید بگویم مظفری زاده کاملا درست عمل کرد چرا که بازیکنانی تیمی که به نفعشان خطا گرفته می شود مختارند تا ضربه ایستگاهی بزنند یا بازی را به سرعت آغاز کنند. بازیکنان پیروزی هم تصمیم گرفتند بازی را به سرعت آغاز کنند و به درستی به گل رسیدند.
وی در پایان گفت: مظفری زاده کلاس بالای داوری اش را به نمایش گذاشت و در صحنه گل دوم پیروزی بارها و بارها در لیگ های سطح بالای اروپایی مشاهده شده است. ضمن اینکه ادعا می کند سه باخت گذشته ذوب آهن با مظفری زاده اتفاق افتاده است، چرا نگاهی به عملکرد فنی تیمشان ندارند. آیا  این سه باخت با اشتباه داوری رخ داده است یا اشکالات فنی در تیم ذوب آهن وجود داشته است؟  مربیان این تیم بهتر می توانند به این سوال پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *