عسگری: برخی از اظهارنظرها بی انصافی است

حسین عسگری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره اظهار نظر سرپرست تیم شاهین بوشهر و شائبه رنگی بودن داوران لیگ برتر صحبت کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، نایب رئیس کمیته داوران در این باره گفت: امروز در یکی از سایتهای خبری عجیب خواندم که در آن سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر گفته بود:« به حسین عسگری تبریک می‌گویم که اشتباه‌های داوری را بیان می‌کند و آنها را تایید نمی‌کند.» هر چند من متوجه این جملات نشدم و وقتی من اعلام می کنم که داوری اشتباه کرده است به این معنی است که آن را تایید کرده ام. در ادامه خبر سرپرست شاهین بوشهر ادامه داده :«خیلی خوب است که حسین عسگری اشتباهات داوران را بیان می‌کند و آن اشتباه‌ها را تایید و یا کتمان نمی‌کند. این مسئله خیلی مهم است هرچند اتفاقی برای تیم ما رخ نمی‌دهد.» من واقعا نمی دانم دراین باره چه بگویم. شاید هم خبرگزاری اشتباهات تایپی داشته باشد. امیدوارم خبرگزاری منتشر کننده این خبر از زبان سرپرست شاهین فایل صوتی گفت و گویشان را با سرپرست شاهین مرور کنند.
وی در پایان در شائبه رنگی بودن داوران لیگ برتر و صحبتهایی که این چند روزه در سایتها و مطبوعات مطرح شده است گفت: داوران ما رنگی و طرفدار هیچ تیمی نیستند و ما  به طور بر کار آنها نظارت داریم. این صحبتها برای از بین بردن تمرکز داوران مطرح می شود و داوران هم به خوبی از این ماجرا آگاهند. درباره مظفری زاده هم مدتها مطرح می شود که طرفدار پیروزی است و باز هم تاکید می کنم داوران هیچ وابستگی به رنگ ها و تیمها ندارند. این اظهار نظرها بی انصافی است و امیدوارم جامعه فوتبال تحت تاثیر چنین اظهارنظرهایی قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *