عسگری: اشتباهات داوران دیدار استقلال و شاهین تاثیرگذار بود

حسین عسگری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره قضاوت داوران لیگ برتر در هفته چهاردهم صحبت کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، نایب رئیس  کمیته داوران درباره قضاوتهای هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: خوشختانه به جز بازی استقلال و شاهین در دیگر رقابتها مشکل خاصی در زمینه داوری وجود نداشت و داوران در دیگر بازیها عملکرد خوبی داشتند.
عسگری ادامه داد: متاسفانه ابوالفضلی کمک داور بازی که یکی از بهترین کمک داوران ماست در صحنه تشخیص هند وحید طالب لو اشتباه عمل کرد و این در حالی بود که دروازه بان شاهین هیچ هندی مرتکب نشده بود. باید به این نکته اشاره کنم که خط محوطه 18 قدم جزو محوطه محسوب می شود و تا زمانی که همه توپ از خط رد نشده باشد دروازه بان می تواند توپ را در اختیار داشته باشد. البته بدشانسی هم شامل این کمک داور شد و ضربه مجتبی جباری به گل تبدیل شد تا اشتباه این کمک داور تاثیرگذار باشد.
وی درباره اینکه تشخیص این گونه صحنه ها با داور است یا کمک داور گفت: داور وسط به این گونه صحنه ها احاطه ندارد و این وظیفه کمک است که در این گونه موارد و مسایل مربوط به خطوط محوطه جریمه از خطای پنالتی روی خط، هندها و رد شدن یا نشدن توپ از خط به داور کمک کند.
نایب رئیس کمیته داوران در پایان درباره قضاوت احمد صالحی داور وسط بازی گفت: احمد صالحی هم داور خوب ماست و هم سال گذشته و هم امسال قضاوت های خوبی داشته و بیشترین قضاوت را هم امسال و هم سال گذشته داشته اما در صحنه خطایی که روی بازیکن شاهین در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد اشتباه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *