جزییات خودکشی داور ایرانی در هتل «هایت کلن»

بابک رفعتی
پلیس آلمان با اعلام اینکه وضعیت «بابک رفعتی» داور ایرانی‌الاصل این کشور رو به بهبود است اعلام کرد که پلیس در حال انجام بررسی‌های بیشتر برای علت یابی این حادثه است.

به گزارش سایت داوران ایران، بابک رفعتی، داور بوندسلیگا روز گذشته و چند ساعت قبل از بازی بین دو تیم «کلن» و «ماینز» اقدام به خود کشی کرده بود و پلیس بدن او را در حالی که غرق در خون بود در محل اقامتش در هتل «هایت کلن» پیدا کرد.

سخنگوی پلیس کلن گفت: دستیاران رفعتی چند ساعت قبل از شروع بازی تصمیم گرفتند که در مورد نوع داوری بازی با او مشورت کنند به همین دلیل با او تماس گرفتند اما جوابی نشنیدند از آنجایی که رفعتی سرمیز صبحانه نیز حاضر نبود از وضعیت او نگران شدند و به در اتاق او مراجعه کردند. وقتی او در را باز نکرد به مسئولان هتل اطلاع دادند و نسبت به شکستن در اتاق وی اقدام کردند.

به گفته رییس فدراسیون فوتبال آلمان وضعیت رفعتی در شرایط پایدار است اما به مراقبت نیاز دارد و باید برای مدتی در بیمارستان بستری باشد.

به گزارش پلیس آلمان، همکاران رفعتی در بررسی که از اتاق او داشتند نامه خداحافظی پیدا کردند اما پلیس به زودی نمی‌تواند در مورد دلیل این خودکشی اطلاعاتی منتشر کند.

این داور ایرانی که 41 سال دارد از سال 1997 در آلمان داور بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *