علیرضا فغانی کاندیدای بهترین داور آسیا در سال 2011

به گزارش سایت داوران ایران، حسین عسگری در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون از انتخاب علیرضا فغانی به عنوان یکی از کاندیداهای داوری برتر آسیا در سال 2011 خبر داد.
وی در این باره گفت: هفته پیش که به همراه عبدالرحمان دلاور ناظر داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته داوران این کنفدراسیون برای تایید دو داور زن ایرانی به گرگان و ایلام سفر کرده بودیم. این خبر از سوی ناظر بحرینی پیش از اینکه رسما اعلام شود به من داده شد.
وی در ادامه گفت: این نشان از شایستگی داور خوب ایرانی دارد و ای اف سی برای انتخاب بهترین داوران از میان 50 داور با توجه به ضوابطی که داشته 40 داور را به عنوان بهترین داوران آسیا انتخاب کرد. سپس از میان این 40 داور، 25 داور به عنوان کاندیداهای اولیه مراسم بهترین های آسیا اعلام در سال 2011 اعلام شد و سپس در مرحله نیمه پایانی این کاندیداها به 10 داور رسید و در نهایت کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین 6 داور برتر قاره در مراسم انتخاب برترین های آسیا که 23 نوامبر برابر با 2 آذر برگزار خواهد شد. داور برتر را اعلام خواهند کرد.
عسگری در پایان گفت: عملکرد خود فغانی در بازیهای بین المللی باعث شد تا این انتخاب انجام شود. به غیر از فغانی روشن ایرماتوف از ازبکستان، نیشی مورا از ژاپن و خلیل الغمدی از عربستان به همراه یک داور کره ای و اماراتی جزو کاندیداهای بهترین داوری و در واقع رقبای علیرضا فغانی اعلام شده اند.

2 پاسخ

  1. سلام.
    ضمن تبریک بخاطر بازگشایی مجدد سایت و تشکر برای زحمات عزیزان در این مدت ولی امیدوارم این وقفه ی 3ماهه موجب عدم ارتقای سطح داوری شما عزیزان نشده باشه که مطمئنم شده!!!!
    اگه این خبر صحیح باشه موجب افتخار است و جای تبریک به کمیته داوران کشور و شخص آقای فغانی دارد ولی نباید از ایشان انتظار کسب برترین داور آسیا را در این سال داشت تا وقتی که پدیده ای مانند ایرماتف در حال درخشش است.
    موفق باشند در سال های پیش رو

  2. سلام درست دیر شده اما همشهری رو نمیشه رها کرد هرجایی هم که باشه ما پشتشیم
    تبرک
    امیدوارم دربی هم به خوبی سوت بزنی

    http://ahmad05.3de.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *