جلسه معارفه اعضای کمیته داوران برگزار شد

جلسه معارفه اعضای کمیته داوران در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
به گزارش سایت داوران ایران، در این جلسه که با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج،  مهدی محمدنبی،  و اعضای کمیته داوران عبارتند از حسین عسگری، سیدرضا غیاثی، فریدون اصفهانیان و اسماعیل صفیری برگزار شد. مسائل مختلف مربوط به کمیته داوران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این جلسه که به منظور ارائه گزارش عملکرد کمیته داوران و همچنین ارائه برنامه های سال جاری این کمیته تشکیل شد اعضاء ضمن تاکید بر حفظ سلامت و صلابت داوری در لیگ های مختلف کشور و به خصوص لیگ برتر بر تشکیل زیر کمیته نظارت و ارزشیابی که به طور کامل کلیه مسابقات برگزار شده زیر نظر خواهد داشت، تاکید کردند.
در ادامه جلسه در خصوص پاسخگویی کمیته داوران بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد، حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران وظیفه سخنگوی این کمیته را نیز به عهده داشته باشد و همچنین کلیه اعضا با تاکید بر جوانگرایی در امر داوری خواستار حفظ روند برگزاری دوره های آموزشی برای کلیه داوران و کمک داوران شدند.
در پایان جلسه اعضا کمیته ضمن ارائه عملکرد کمیته داوران از برگزاری 13 کلاس داوری برگزار شده برای داوران و کمک داوران در لیگ های برتر، آزادگان و فوتسال خبر داده و همچنین مقرر شد تا چینش داوران در مسابقات توسط زیر کمیته چینش صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *