یداله سلیمانی: ملاک انتخاب داوران فقط تست های گرفته شده نیست

به گزارش سایت داوران، مراسم افتتاحیه کلاس داوری فوتسال راس ساعت 11:30 امروز  در آکادمی ملی فوتبال و  با حضور مهدی تاج، یداله سلیمانی و ابوطالب طاهریان برگزار شد.

یداله سلیمانی دبیر کمیته داوران گفت: داوری فوتسال خیلی مشکل است چرا که سرعت، رفت و برگشت در آن زیاد است. وی خطاب به داوران گفت: شما گلچینی از بهترین داوران فوتسال هستید و در واقع نخبگان فوتسال هستید. شاهد برگزاری تست های خوبی بودم اما در تست سرعت خوب نبودید و باید تمرین بیشتری کنید.کمیته داوران، هر داوری که درزمین قوی باشد و درصد اشتباهش پائین باشد را در لیست داوران قرار دارد. فقط تست ملاک نیست. نمرات ناظران و قضاوت شما در زمین برای ما ملاک است. متاسفانه برخی داوران دیده شده که پیش  رئیس سازمان، رئیس فدراسیون و دبیر کل می روند و نامه می نویسند که چرا قضاوت نمی کنند. اینجا بگویم من، حسین عسگری و مهدی تاج اصلا توصیه پذیر نیستیم و با توصیه هیچکسی به داوران قضاوت نمی دهیم. تا به حال یکبار هم نشده که تاج به ما برای ابلاغ برای قضاوت داوری  توصیه کند.

وی در پایان با تشکر از فدراسیون و سازمان لیگ به خاطر برگزاری اردوی کردان، کلاس کرس فیفا و برگزاری تست داوران فوتسال گفت: سیاست کمیته داوران این است که رقابت را برای داروان به وجود بیاورد تا بهترین های داوری در لیگ برتر قضاوت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *