مسعود مرادی: کاری برای داوری کشورم نکرده‌ام که درخور تقدیر باشد


به گزارش سایت داوران، مسعود مرادی  در مورد اینکه فدراسیون اعلام کرده فقط از روسای سابق کمیته داوران تجلیل کرده و به همین دلیل او به این جلسه تقدیر و تشکر دعوت نشده گفت: من در مراسم نبودم و نمی‌دانم چه افرادی در آن جلسه حضور داشتند. انتظاری هم برای تقدیر و تشکر ندارم زیرا کاری برای داوری کشورم نکرده‌ام که در خور تقدیر باشد. هر کاری که انجام داده‌ام وظیفه‌ام بوده است.
وی در مورد اینکه ظاهرا با اعضای جدید کمیته داوران رابطه خوبی ندارد گفت: به آنها اعلام کرده‌ام هر وقت به من نیاز داشته‌ باشند در خدمت هستم اما انتظاری هم برای تقدیر و تشکر ندارم. این حرفی را که می‌زنم عین واقعیت است. من فقط وظیفه‌ام را انجام داده‌ام.

داور بین المللی بازنشسته کشورمان در مورد اینکه در ابتدای لیگ یازدهم چند داور معروف غایب خواهند بود و ارزیابی او از داوری در فصل آینده چگونه است، گفت: آن طور که شنیده‌ام خداداد افشاریان نیز از داوری خداحافظی کرده و با غیبت چند داور در ابتدای لیگ کار سخت‌تر می‌شود. باید با دلگرم کردن و بها دادن بیشتر به داوران جوان کار داوری فوتبال را پیش برد. البته در لیگ یازدهم داور جدیدی سوت نخواهد زد اما اگر انتظار داریم داوری رو به جلو و پیشرفت باشد همه باید دست به دست هم بدهیم و هر کدام از اهالی داوری و پیشکسوتان با هم متحد و همدل باشند.

مرادی اضافه کرد: در لیگ یازدهم اگر عملکرد داوران در ابتدای مسابقات خوب باشد وضعیت بهتری برای داوری رقم خواهد خورد. من همیشه به داوران ایرانی اعتقاد داشته‌ام و دارم و می‌گویم آنها می‌توانند در مسابقات مهم بین المللی سوت بزنند.

وی در مورد اینکه یدالله سلیمانی حداقل دستمزد منطقی داوران در لیگ یازدهم را یک میلیون و 500 هزار تومان دانسته، گفت: آن طور که شنیده‌ام دستمزد داوران افزایش داشته اما رقمی که سلیمانی گفته خیلی هم بی‌ربط نیست. بیشتر استرس در فوتبال بر دوش داوران است که رکن اصلی بازی هستند.

2 پاسخ

  1. برای حسین عسگری و دوستانشون متاسفم ، متاسفانه باید خدمت داوران عزیز و همه علاقمندان عرض کنم که در کلاس چهار باغ فقط و فقط هزینه اضافی صورت گرفت در این چند روز امثال آقایان که از پول بیت المال نهایت استفاده رو کردند. اکثر دوستانمون در این کلاس از شیوه تدریس عسگری ایراد گرفتن فقط و فقط به محل برگزاری میشد دل بست واقعا از نظر تدریس اقای عنایت و مرادی در کشور تک هستن آقای عسگری فکر کرده میتونه با دیکتاتوری این دو بزرگ رو دور کنه اما کاملا در اشتباه هست دوستان باور کنید این اقا حتی جواب سلام داورای بین المللی رو درست نمیده واقعا برای خودم که به عنوان یک داور لیگ برتری هستم متاسفم که این اقا به عنوان رییس داورا هست رییسی که به خودش اجازه میده به داورایی که تست نرفتن از حضورشون در کلاس جلوگیری کنه بعد امثال اقای غیاثی و دزفولی رو دعوت میکنه که فایده که نه فقط و فقط داوری رو وارد حاشیه میکنن برای تمام ادم های کوچیکی که فقط و فقط خودشون رو میخان متاسفم تازه اقایان از مستر عنایت هم انتقاد میکردن، درود به شرف و وجدان انسان های پاکی مثل عنایت که به ما داوران درس شخصیت و عزت داد

  2. دوست عزیز شما کی هستید که تمام زحمات مسئولین کمیته داوران را زیر سوال میبرید.
    حتما شما هم از همان داوران اخراجی از کلاس هستید که اینقدر دل پری دارید.
    درود به تمام زحمت کشان حال، گذشته و آینده داوری کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *