دستمزد داوران فوتبال افزایش می یابد

در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی داوران فوتبال که امروز با حضور مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران این فدراسیون، رضا غیاثی و غلامرضا بهروان، رئیس سازمان لیگ آزادگان و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال در کردان کرج برگزار شد، مهدی تاج از افزایش دستمزد داوران در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر خبر داد و افزود: می‌دانم که پول‌هایی که در فوتبال برای بازیکنان و مربیان پرداخت می‌‌شود قابل مقایسه با پرداختی داوران نیست، اما از آنجایی که یک رقابت فوتبال بدون حضور داور برگزار نمی‌شود و حضور این افراد تأثیر به سزایی در برگزاری مسابقات دارد، دستمزد و حقوق داوران را برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر افزایش دادیم.

وی که در حاشیه کلاس توجیهی داوران صحبت می‌کرد ادامه داد: با افزایش دستمزد، داوران نباید تکلیف خود را فراموش کنند و باید با انجام بهترین قضاوت‌های خود در فصل جاری، اشتباهاتشان را به حداقل برسانند. تاج همچنین در پایان این نشست از کمیته انضباطی درخواست کرد تا در صورت صدور حکم علیه خاطیان فوتبالی از آن کوتاه نیامده و فرد خاطی را مورد بخشش قرار ندهد.

در ادامه این مراسم رضا غیاثی ضمن تشکر از تاج از نظم و سازماندهی به وجود آمده در کمیته داوران از زمان ورود وی به این کمیته تشکر و قدردانی کرد. در این کلاس‌ها داوران برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر توجیه شدند و آخرین قوانین و مطالب روز داوری جهان به آنها آموزش داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *