اختتامیه سومین همایش داوران فوتسال آسیاویژن


به گزارش  سایت داوران ایران، در مراسم اختتامیه ی این همایش که ساعت 13:15  روز جمعه مورخ 20/3/90 برگزار شد، سیستانی مدرس داوری فوتسال فدراسیون فوتبال  یکی از دغدغه های خود را فعال نبودن امکانات داوری فوتسال در سطح شهرها عنوان کرد و افزود : تا به حال درچندین استان مدرس کلاس های داوری فوتسال بوده ام و میتوانم به صراحت بگویم استان اصفهان از نظر نحوه برگزاری کلاس ها و بار فنی داوران در بین استانها حرف اول را میزند.

وی با ابراز خرسندی از حضور گرم پیشکسوتان امر داوری استان در این کلاس ها از مسئولین هیئت فوتبال استان اصفهان خواست : در رابطه با حق الزحمه داوران توجه ویژه ای داشته باشند تا داوران نیز بتوانند با تمرکز بیشتر بازیها را قضاوت کنند.

در ادامه این مراسم دهقان مسئول واحد داوران هیئت فوتبال استان اصفهان درباره پیراهن داوران فوتسال در سال جاری اظهار داشت: در سال جاری با توجه به قرار دادی که با شرکت پیشرو سازه زنده رود اصفهان به عنوان اسپانسر داوران فوتسال به مدت یک سال بسته ایم، الزام اخلاقی داریم کلیه مسابقات فوتسال را با پیراهنی که نام این شرکت بر روی آن حک شده قضاوت کنیم. وی تصریح کرد این لباس ها با حمایت اسپانسر دررقابتهای جام رمضان با رنگ دیگری  به داوران قضاوت کننده در این مسابقات تحویل میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *