عسگری : پایان بازنگری آئین نامه کمیته داوران فوتبال


نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از پایان کار بازنگری و اصلاح اساسنامه جدید کمیته داوران و ارائه آن به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خبر داد.
حسین عسگری ضمن اعلام این خبر افزود : کاربازنگری و تدوین آئین نامه جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال توسط جمعی از پیشکسوتان، صاحب نظران و کارشناسان داوری به اتمام رسیده و قرار است این آئین نامه برای تایید و تصویب نهایی به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی شود.
عسگری اظهار داشت: در آئین نامه جدید برخی از مقررات قبلی دستخوش تغییرات شده و مواد جدیدی به آئین نامه اضافه شده است که پس از تصویب هیئت رئیسه، آئین نامه جدید از لیگ یازدهم اجرایی خواهد شد.
وی همچنین از معرفی اعضای جدید هیئت رئیسه کمیته داوران به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خبر داد و اظهار داشت : ۵ عضو جدید هیئت رئیسه کمیته داوران شامل؛ رئیس، نایب رئیس و سه عضو که از پیشکسوتان و چهره های خوشنام داوری فوتبال کشور هستند به هیئت رئیسه فدراسیون معرفی شده اند که پیش بینی می کنم این نفرات پس از تایید مسئولان فدراسیون تا ابتدای تیرماه معرفی شوند.

2 پاسخ

  1. انتخاب فرمایشی اعضا کمیته داوران جهت معرفی به هیات رئیسه نشان از مناسبات فاسد در راس کرسی قضاوت حکایت می کند زمان آن فرا رسیده تا مناسبات مافیایی در پایتخت بر چیده
    ودر یک فضا آزاد دمکراتیک مجمع کمیته داوران کشور مشخص واز دل آن هیات رئیسه 5نفره به استناد ماده 46 اساسنامه فدراسیون مصوبه 11/4/1386 فیفا تعیین واز میان هیات رئیسه یک نف سکان هدایت کشتی طوفان زده داوری کشور را هدایت نماید.

    تا با عنوان مرجعی برخواسته از دل جامعه داوری مطالبات به حق وقانونی داوران را محقق نماید.

    وهمچنین دپارتمانها آئین نامه ودستورالعمل ونظارت وارزشیابی لازم وسیاستگذاری امور داوری توسط صاحب نظران امر شکل عملی به خود گیرد و خاصت آن تمکین وحدت رویه وتضاد در جامعه داوری به مقدار قابل توجه کاهش خواهد یافت وتمرینی برای دمکراسی نیز خواهد بود .

    انشااالله

  2. بنده به عنوان عضو کوچکی از این خانواده داوری زمانی که آقای عنایت وغیاثی در رسانه ملی در برنامه دوربین خبر ساز با یدیگر مناظره می کردند وخود وجامعه داوری را سوژه خنده کرده اند بسیار متاثر شده که چه کسانی دایه پیشکسوت وسکان هدایت داوری فوتبال ایران را یدک می کشند. وا اصفا …!!!!!؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *