نصیرزاده: برخلاف اعتراض هواداران ملوان داوری کاملابه سوداین تیم بود


کارشناس داوری فوتبال ایران اعلام کرد که برخلاف اعتراض هواداران تیم فوتبال ملوان داوری کاملا در طول بازی به سود این تیم بود.
هوشنگ نصیرزاده افزود : علیرضا فغانی که رفته رفته با دنیای جوانی خداحافظی کرده و در میان داوران با تجربه فوتبال ایران قرار گرفته در حالی فینال اول جام حذفی را سوت زد که در پنج سال اخیر در هیچ یک از مسابقات داخلی این تعداد صحنه در محوطه جریمه اتفاق نیفتاده است.
وی ادامه داد : اگر چه او در دقیقه ۱۲ تکل بد مازیار زارع را بدون تنبیه رها کرد اما در دقیقه ۲۲ به محمد نوری که وارد محوطه جریمه شده بود و برای گرفتن پنالتی خود را زمین زد به درستی کارت زرد نشان داد و این یکی از پنالتی هایی است که دایی معتقد بود گرفته نشده است.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در دقیقه ۳۸ جعفری مدافع ملوان در حالی که تعادل خود را از دست داده بوده با دست راست خود با مهاجم پرسپولیس که فرصت آشکار گلزنی داشت را سرنگون کرد و داور نیز به درستی او را از زمین مسابقه اخراج کرد.
وی تصریح کرد : در دقایق پایانی نیمه اول خطای پشت محوطه جریمه باسیچ بر روی محمد نوری به درستی اعلام شد اما کارت زرد باسیچ سخت گیرانه بود.
وی اظهار داشت: فغانی این نیمه را کم نقص سپری کرد اما در دقایق اولیه نیمه دوم هادی نوروزی که بیشترین صحنه ها برروی او انجام شد در محوطه جریمه زمین خورد.
نصیرزاده گفت : تعداد زیاد بازیکنان در این صحنه در محوطه جریمه باعث شد که داور نتواند اصل صحنه را ببیند و باید اعلام کنم که در این صحنه نیز یک پنالتی بر روی هادی نوروزی انجام شده بود.
وی ادامه داد: در دقیقه ۵۵ وقتی هادی نوروزی وارد محوطه جریمه می شد خطای پشت پا و گرفتن توسط مدافع روبه رو صورت گرفت اما داور به اشتباه به بازیکن پرسپولیس کارت زرد داد و این پنالتی حتمی نیز گرفته نشد.
نصیرزاده خاطرنشان کرد: در دقیقه ۸۴ مدافع ملوان در دویدن پشت سر هادی نوروزی به گونه ای بین پاهای حریف دوید که باعث سرنگونی او شد و علیرضا فغانی به درستی دومین پنالتی را برای تیم پرسپولیس سوت زد.
وی اخراج رستمی را نیز به دلیل خطا بر روی آرفی صحیح دانست.
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت : مدافعان ملوان در این بازی بیش از حد درون محوطه حریمه مرتکب خطا می شدند و باید گفت که برخلاف شعار های هواداران این تیم داوری در این مسابقه هیچ گاه به ضرر ملوان نبود و حتی باید گفت که مدافعین آنها بیش از آنچه پنالتی گرفته شد خطای پنالتی انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *