مسعود مرادی: بعضی وقت‌ها دلم برای داوری تنگ می‌شود/ احساسم تغییر می‌کند


داور پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بعضی وقت‌ها دلم برای داوری کردن تنگ می‌شود اما فکر می کنم بعد از یکسال احساساتم تغییر خواهد کرد.

پایگاه خبری فوتبال آسیا در اخباری داخلی امروز گفتگویی با مسعود مرادی، البته نه به عنوان یک داور، بلکه در قامت “مدرس الیت داوری AFC” منتشر کرده است.

در این گفتگو که با تیتر “مسعود مرادی در لباس جدید” روی خروجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته، آمده است: مسعود مرادی که 24 سال بازی‌های حساسی را در ایران و خارج از کشورش قضاوت کرده حالا روزهای آرام‌تری را سپری می‌کند. او با رسیدن به سن 45 سالگی مجبور به کناره گیری از داوری شد اما حالا به عنوان مدرس الیت داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدای دوران تازه ای است.

مسعود مرادی گفتگوی خود با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را با بیان دلتنگی‌هایش برای قضاوت آغاز می کند: “خب، بعضی وقت‌ها دلم برای داوری کردن تنگ می شود اما فکر می کنم بعد از یکسال احساساتم تغییر خواهد کرد”.

مرادی که این روزها در کوالالامپور مالزی مشغول تدریس به داوران جوان پروجکت فیوچر AFC است، در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: ” البته علاقه زیادی به کار جدیدم دارم و برایم مهم است که با نسل جدید داوران می توانم ارتباط برقرار کنم”.

این دوره آموزشی اولین تجربه آموزشی مرادی به عنوان مدرس الیت هم هست که در کنار “علی التریفی” شرایط متفاوتی برای او ساخته است.

این داور پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد: “من کمی به زمان احتیاج دارم تا توانایی خودم را در آموزش بالاتر ببرم. خوشبختانه دوره‌هایی که به عنوان داور در آسیا و جهان شرکت داشتم حالا به کمک من آمده‌اند. همینطور تجاربی که در داوری داشتم. علی التریفی هم البته دوست نزدیک من در آموزش است”.

مرادی که بیشتر از 150 بازی بین المللی را قضاوت کرده است از اینکه به عنوان مدرس و ناظر داوری AFC انتخاب شده ابراز خوشحالی کرد و گفت: ” این مسئولیت بزرگی برای من بوجود آورده و دوست دارم از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعتمادی که به من داشته تشکر کنم”.

6 پاسخ

  1. امید وارم مثل روز های پر افتخار داوریشون سربلند باشند

  2. درود به مسعود خان مرادی داور با شخصیت و با کلاس فوتبال ایران امثال این داور در ایران خیلی کم پیدا میشه امیدوارم با سرمایه گذاری بتونیم مسعود مرادی های زیادی رو تربیت کنیم

  3. امیدواریم که آقای مرادی همانند داوری که از داورای پرافتخار کشورمون بودند در کار مدرسی نیز مانند زمان داوری و بالاتر از آن پیشرفت کنند.

  4. باسلام بنده هم امیدوارم آقای مرادی مثل همیشه همانندامرداوری درامرنظارت هم موفق باشندچون ایشان یکی ازمفاخربزرگ داوری کشورمان میباشند

  5. سلام
    درود و خسته نباشید به مسعود خان مرادی
    آرزوی موفقیت روز افزون براش دارم و مطمئن هستم مثل دوران پر افتخارش در داوری،در عرصه نظارت و آموزش داوران هم موفق و سربلند خواهند بود.

  6. با سلام خدمت جناب اقای مرادی انسانی پر تلاش ر کار و صبور ارزوی سربلندی برای ایشان و خانواده محترمشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *