حق الزحمه داوران فوتسال پرداخت شد اما …

به گزارش سایت داوران ایران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ بخشی از حق الزحمه داوران فوتسال با پیگیری ها وتلاش مسئول چیدمان داوران فوتسال وعضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال آقای سهرابی، ومسئولین محترم سازمان لیگ آقایان کفاشیان وسلیمانی  پرداخت شد.

اما بعد از تشکر بابت پیگیری و پرداخت حق الزحمه داوران موضوعی که بایستی مورد توجه قرار گیرد این است که  واقعا چرا همیشه اینقدر دیر حق الزحمه داوران به حسابشان واریز میگردد و متاسفانه داوران همیشه آخرین نفرات دراین ورزش هستند که به حقشان می رسند. این حق الزحمه ها به خصوص درلیگ یک، دو و رده های پایه قسمت بیشتر مبلغ آن به ایاب وذهاب مربوط می شود که بایستی مسئولین امر به ویژه فدراسیون فوتبال در این خصوص با جدیت و نگاه ویژه تری نسبت به این موضوع اهتمام ورزند. داوران رده های پایین تر از لیگ برتر واقعا حتی از عدم اخذ بلیط سفر و تهیه البسه داوری وتبعیض نسبت به داوران فوتبال، از سوی فدراسیون گله مندند ورنج میبرند چه بسا که داوران فعال در لیگ برتر هم گاها با مشکل بلیط سفر و البسه داوری دست  و پنجه نرم میکنند.

سایت داوران ایران به نمایندگی از جامعه ی داوران فوتسال ضمن عرض خسته نباشید به همه مسئولین محترم و داوران عزیز و تبریک سال نو تقاضا دارد فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ فوتسال در فصل جدید مسابقات این کمبود ها  و نواقص را باجدیت بیشتری برطرف نمایند انشاا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *