کارشناس داوری بازی استقلال با مظفری زاده


به گزارش سایت داوران، سعید مظفری زاده، داور سابق فوتبال در خصوص مسائل مربوط به داوری پیام حیدری و کمک هایش در دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن نقد خود را اعلام کرد.

* حیدری سعی کرد با دوندگی زیاد بازی فیزیکی دو تیم را تحت کنترل خود داشته باشد و در نیمه اول در این زمینه موفق بود؛ ضمن اینکه فضلی و عالیقدر هم در این بازی در نیمه اول به خوبی او را در این امر کمک کردند.

* در دقیقه 63 تکل نژادمهدی را به خوبی در میانه میدان با کارت زرد جریمه کرد.

* اما در دقیقه 68 روزبه چشمی که در کورس از شریفات عقب مانده بود و شانسی برای مهار او نداشت با دست چپ، از ادامه حرکت او جلوگیری و خطا کرد و این خطا به خاطر قطع حمله حساس می توانست با کارت زرد جریمه شود که حیدری اعتقادی به پنالتی در این صحنه نداشت.

* در دقیقه 77 نژادمهدی بازیکن ذوب که در لحظه ارسال توپ بدنش جلوتر از مدافعان استقلال به نظر می رسید و آفساید به نظر می رسید، موفق به گلزنی شد که کمک داور اعتقادی به آفساید نداشت و تیم داوری گل را پذیرفتند.

* اما حیدری در ادامه در سه مرحله از کارت زرد خود استفاده کرد؛ 2 بار به خاطر خطاهای بی ملاحظه و یک بار به دلیل تاخیر در شروع مجدد بازی که هر سه مورد اخطاری که داد کاملا درست بود و تصمیماتش درباره جریمه این سه بازیکن کاملا درست به نظر می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *