فیفا کتاب سال 2011 قوانین بازی فوتبال را منتشر کرد + دانلود کتاب

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا طبق ادوار گذشته کتاب قوانین برگزاری بازی فوتبال (Laws of the Game) مربوط به فصل 12-۲۰11 را منتشر کرد. در این کتاب آخرین قوانین و تغییرات مربوبط به مسابقات فوتبال لحاظ شده است.
کتاب قوانین فوتبال سال 2011/2012
در صد و بیست و پنجمین نشست عمومی سالیانه انجمن بین المللی فدراسیون فوتبال (IFAB) که در تاریخ 5 مارس 2011 (14 اسفند 1389) در نیوپورت کشور ولز برگزار شد تغییرات و اصلاحاتی در برخی قوانین بازی فوتبال ایجاد شده که اجرای این تغییرات از تاریخ 1 جولای 2011 (10 تیر 1390) در تمامی مسابقاتی که زیر نظر فیفا اجرا خواهد شد الزامی می باشد.

این کتاب در 142 صفحه و به صورت تمام رنگی از سوی فیفا منتشر شده و از نکات جالب کتاب امسال قرار گرفتن عکس روشان ایرماتوف داور مطرح آسیایی روی جلد این کتاب است.

دانلود

40 پاسخ

  1. salam/asamie davarane mosabeghate nojavanane keshvar dar fereydoon kenar neshoon dade nemishe?

  2. به خاطر دانلود کتاب از شما متشکریم

  3. باتشکر از زحمات شما.لطفا راجب تاریخ ومکان برگزاری کلاسهای ارتقا اطلاع رسانی کنید

  4. تشکر ازسایت خوبتان فقط اگه میشه قوانین فوتسال رافارسی کنید

  5. salamبه خاطر دانلود کتاب از شما متشکرم قوانین فوتسال راهم فارسی کنید

  6. سلام و خسته نباشی خدمت داوران عزیز و دیگر عزیزان.
    من هرجه میکنم نمی تونمو کتاب فوتبال را دانلود کنم لطفا راهنماییم کنید. ممنون میشم.

  7. با سلام
    کلاس ارتقای 3 به 2 بزودی در کرج برگزار میشود. عزیزانی که خواستار شرکت در کلاس ارتقای 3 به 2 در استان البرز (کرج) هستند هماهنگ کنند.

  8. سلام.چرا اقای شاهو اصلانی و کاوه بهمنی در لیگ دسته ول گزارش نمیکنند بازی را با تشکر کامیارعارفی از بانه

  9. سلام ممنون از این در سایت گذاشتید فارسی باشه بهتر

  10. khahesh mikonam khahesh mikonam farsi in ketab va ketab ghavanin footsall ro baraye dl bezarin kheili kheili mamnoon az saite khobetoon tashakor

  11. سلام و احترام خدمت مدیران و دست اندرکاران سایت داوران
    نظر اینجانب نسبت به سایت شما مثبت و راضی کننده است.
    بنده از طریق برنامه بروز شبکه سوم سیما که جمعه ظهر پخش میشود آشنا شدم.
    موید و منصور باشید.

  12. کتاب قوانین داروی نسخه فارسی ندارد چون نسخی که من دانلود کردم انگلیسی بود لطفا”یک نسخه فارسی از آن را در سایت قرار دهید تا به که به داروری علاقه داریم کمک کند.

  13. salam
    azmoon daraje 3 davari da bandar abas che zamani bargozar mishe

  14. باسلام وتشکر ازسایت خوبتان لطفان اگرممکنه آدرس کلاسهای آموزشی داوری فوتبال را بنویسید

  15. باسلام وعرض خسته نباشید.ممنون ازاینکه این کتاب خوب روتوسایتتون گذاشتین تابتونیم راحت دانلود کنیم.موفق باشید

  16. با عرض سلام وخسته نباشید ممنون از کار قشنگتون که دسترسی ما را آسان نمودین

  17. سلام دوستان امیدوارم یه روزی برسه که عکس داور ایرانی را بر روی جلد کتاب قوانین داوری ببینیم

  18. لطفا جدید ترین اطلاعات و تغییرات را به ایمیل ها ارسال فرمایید

  19. با سلام و خسته نباشی
    تمام اطلاعات داوری در فوتبال و فوتسال را برایم ایمیل کنید

  20. ممنون که دسترسی داورها رو به کتب جدید قوانین راحت کردید.

  21. یک سوال؟
    اگر تیم حریف از بازی کناره گیری کند و بازی ۳-۰ شود ایا تفاضل گل محسوب میشود یا خیر؟

  22. در مورد قوانین امسال تغییری امده یانه

  23. مممنون. لطفا مطالب این کتاب رو فارسی کنید . باتشکر

  24. سلام
    من یک پسر18سل هستم که اشتیاق زیادی به داوری فوتبال دارم وتاکنون هم مدرک درجه3آنرا هم گرفته ام وازتوانایی بالایی هم درامرقضاوت برخوردارم.چون دریک شهرکوچک ومحروم(طبس)زندگی میکنم ومیترسم به آنچه که میخواهم نرسم.واقعامن بااین سن کم توانایی قضاوت درلیگ برتررادارم.نه اینکه اینها همگی حرف باش ولی واقیعتی است که باید از نزدیک ببینید.چرا نبایددرداوری به پایه توجه شود؟امیدوارم این حرف من به مسولین گفته شودومن جوان به آرزوی زندگیم برسم.
    باتشکر.داورکوچک شمایعقوبی

  25. سلام ای کاش گوش شنوایی بود وحرفهای داورانی امثال یعقوبی ها را که به داوری علاقه دارند گوش میکرد درست است که متاسفانه به علت بعدمسافت وشرایط موجوداقتصادی برای قضاوت انان مشکلاتی وجود دارد ولی باید مسئولین تمهیداتی فراهم تامشکلات این عزیزان مرتفع گردد من درجریان هستم وبه جرات میگویم که طبس داوران بسیار خوب وعلاقمندی دارد که اگر مشکلات ایاب ذهاب انان توسط مسئولین ان شهرستان حل شود حرفهای زیادی برای گفتن دارند انشااله هرچه زودتر ارزوی جوانانی همچون یعقوبیها که درسرتاسر ایران عزیز بسیار میباشند براورده ومطمئن باشید که دراینده بیشترازانان خواهید شنیدحیف است که این جوانان علاقمند وشایسته ارزوبه دل بمانند من هم درزمان مسئولیت داوران استان خیلی تلاش کردم وواقعا ازاستفاده انان پشیمان نیستم چون باخلوص نیت کارمیکردند اما همین مشکلات رفت وامد که 800کیلومتر برای رفت وبرگشت تامرکز استان رابایدطی میکردند وباید خودشان وسیله نقلیه تهیه وهزینه راازجیب پرداخت نمایندوپس از یکی دوسال ازطریق هیات پرداخت شودبرای انان دردسرساز شده بود هرچند ریاست محترم فوتبال وداوران ان شهرستان اقایان نجف زاده ومیرحاجیان واقعا پیگیر بودند وباتمام وجود تلاش میکردندتا راه حلی پیدا کنند اما متاسفانه موضوع حل نشد مطمئن باشید اگر مسئولین شهر طبس به خصوص فرماندار محترم واداره ورزش وجوانان وشهردار محترم ان شهرستان مشکل راحل کنند وبرای ترددانان راه حلی پیداکنند هم کارخداپسندانه ای انجام داده وهم راه رابرای قضاوت داوران هموارخواهند کرد وخواهید دید که دراینده ای نزدیک جایگاه داوران طبس وسایر شهرها یی که همین مشکلات رادارند دربالاترین سطح داوری ایران خواهد بود انشااله مسئولین همت کنندوباقیات وصالحاتی برای خود برجای گذاشته وارزوهای این عزیزان رابراورده سازندبه امید ان روز

  26. سلام

    برای دانلود کتاب ممنون لطفا انجمن رو راه اندازی کنید.

  27. سلام بر بزرگواران خسته نباشید لطفا دانلود کتابهای فارسی جدید داوری فوتبال وفوتسال را هم بگذارید …. با تشکر از همکاری صمیمانه شما سروران ارجمند سجاد خیری از مراغه

  28. بنام خدا
    باسلام و درود بر اساتید عزیز و بزرگوار
    ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون و تقدیر و تشکر از همکاری و راهنمایی شما سروران ارجمند خواهشمنداست جزوات و کلیپ های آموزشی و اصلاحیه های جدید را بارگذاری فرمایید.
    با تشکر از همکاری شما … سجاد خیری مراغه

  29. با سلام و درود و خدا قوت …
    خواهشمنداست کتاب جدید قوانین داوری فوتبال و فوتسال را درصورت امکان جهت استفاده داوران در سایت انتشار بفرمائید. با سپاس و تشکر
    سجاد خیری داور ملی از مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *