گزارش تصویری از تست داوران لیگ برتر فوتبال









20 پاسخ

  1. باسلام.امیدوارم درنیم فصل دوم موفق باشند.

  2. سرپرست کمیته داوران گفت: وضعیت جسمانی بیشتر داوران خوب است و از چند نفری که نتوانستند تست بدهند هر وقت آمده شدند تست می‌گیریم.

    حسین عسگری درباره تست آمادگی جسمانی داوران اظهار کرد: وضعیت داوران خوب است. 3 ـ 4 داور و کمک‌داور نتوانستند بدوند و به آن‌ها اعلام کردیم هر زمانی که آماده شدند اعلام کنند تا از آن‌ها تست آمادگی جسمانی بگیریم و پس از قبولی از این داوران نیز استفاده می‌کنیم.

    وی افزود: افشاریان و یکی دیگر از داوران ما مصدوم بودند. افشاریان حدود 15 روز است که تحت نظر پزشک است. به محض این که مصدومیتش برطرف شود و بتواند از نظر بدنی خودش را آماده کند مثل گذشته شروع به قضاوت خواهد کرد. غیر از او دو کمک داور از آذربایجان، یک کمک داور از تهران و یک نفر دیگر هم از همدان بودند که نتوانستند خوشان را آماده کنند و هر وقت آماده شدند ما در خدمت‌شان هستیم.

    سرپرست کمیته داوران با اشاره به جوی که بر داوری حاکم است، ادامه داد: من قول می‌دهم این جوی که ناخواسته علیه داوران ایجاد شد و به حق هم نیست را تغییر دهم اما این کار زمان می‌خواهد. به نظر من داوران ما اشتباه داشتند ولی نباید این طور باشد که جو بدی علیه آنان ایجاد شود.

    او افزود: در کلاس‌های توجیهی نکات لازم را به داوران گفتیم و مطمئن باشید که این مشکلات به مرور زمان حل خواهد شد اما نیازمند کمک همه اهالی فوتبال، به خصوص رسانه‌ها است که این جو را آرام کنند. همچنین نیاز به صبر و تحمل است. چون این طور نیست که یک دفعه یک نفر بیاید و همه کارها را اصلاح کند.

    حسین عسگری درباره برنامه‌های آینده کمیته داوران گفت: برنامه‌هایمان این است که در بخش دپارتمان داوری و همچنین خود کمیته از افراد خبره استفاده کنیم تا کمک کنند که ضعف‌های داوری در بخش‌های آموزشی، نظارتی و بخش‌های دیگر برطرف شود.

    سرپرست جدید کمیته داوران در پاسخ به این سوال که چرا داوران را ممنوع‌المصاحبه کرده است؟ گفت: من داوران را ممنوع‌المصاحبه نکردم. بلکه این قانون‌های فیفا و AFC است که می‌گوید داور مجاز نیست قبل از بازی،‌ در خلال بازی و بعد از بازی و یا حتی بعد از تورنمنت راجع به بازی اظهارنظر کند.

    او در همین رابطه افزود: کمیته داوران پاسخگو است، برای این که داور نقشی در انتخابش برای یک مسابقه ندارد تا جوابگو باشد. این کمیته داوران است که انتخاب می‌کند و باید پاسخگو باشد.

    عسگری ادامه داد: ما 24 ساعته پاسخگو هستیم. به تمام اهالی فوتبال پاسخ می‌دهیم که این کار داور درست بود یا غلط. اگر کار یک داور صحیح باشد می‌گوییم صحیح بوده و اگر هم غلط باشد می‌گوییم غلط بوده است. مطمئن باشید که از این به بعد اگر داوری اشتباه آشکاری بکند به غلط از او حمایت نمی‌کنیم. در کل یک داور فعال حق مصاحبه کردن ندارد.

    او همچنین با اشاره به خداحافظی مسعود مرادی از داوری گفت: من به آقای مرادی گفتم که شما مختار هستید اما به نظر من باید به داوری ادامه دهید. کمیته داوران هم به او نیاز دارد تا از امثال مرادی که باتجربه هستند استفاده کند. کمیته داوران نمی‌تواند کسی را اجبار کند که داوری کند و نه می‌تواند بی‌دلیل مانع داوری کسی بشود.

    او ادامه داد: اساسنامه کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که داوران تا سن 48 سالگی می‌توانند داوری کنند. من به آقای مرادی هم گفتم که اگر شرایط خوب و آرمانی داشته باشد تا سن 48 سالگی می‌تواند قضاوت کند. خودشان اصرار داشتند که قضاوت نکنند و من هم نمی‌توانم مانع‌شان بشوم.

  3. با سلام. به امید موفقیت برایداوران عزیز خصوصا اقای ترکی

  4. با ارزوی موفقیت داوران فوتبال ایران در داخل وخارج از کشور

  5. درصورت امکان اسامی داوران شرکت کننده درتست روهم بنویسید؟

  6. سلام.اگه میشه از داوران استان اردبیلم در قسمت معرفی داوران معرفی کنید.

  7. سید یعقوب عزیز شما اگر در انجمن عضو شوید حتما از دوستان اردبیلی هم خبر خواهید شنید.در ضمن شما میتوانید با عضویت در انجمن خودتان در معرفی داوران عزیز استان اردبیل دوستان را همراهی کنید.

  8. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من عاشق آقای محمود رفیعی هستم و خیلی ایشان را دوست دارم و میخواهم ایشان را ازنزدیک دیدار کنم.از شما خواهشمندم که ایمیل و شماره ی تلفن همراه وی را به ایمیل من ارسال کنید.
    خیلی دوستت دارم محمود جان

    با تشکر

  9. با سلام
    از شما خواهشمندم تصاویری از آقای محمود رفیعی را در سایت قرار دهید

  10. باسلام
    باتشکر اززحمات شما .خواهشمند است تصاویر از اقای رحیم مهرپیشه رادرسایت قرار دهید.

  11. با سلام پیشنهاد می کنم در قسمت معرفی داوران بیشتر به معرفی داوران لیگ یکی مثل آقای حمید رضا کنعانی و … بپردازید چون داوران لیگ برتری رو دیگه همه می شناسند و اسمشون بیشتر از یک ماهه توی سایته
    با تشکر

  12. جناب آقای حسین زنده دل از بروجرد
    برایت آرزوی موفقیت میکمم

  13. سلام،ما که رفتیم ،اما سربلندی و موفقیت روز افزون و همچنین رسیدن به قله های رفیع داوری که مطمئنا داوران ایرانی مستحق رسیدن به آن هستند را از داور یکتا،خداوند بی همتا آرزو دارم.

  14. با سلام به امید موفقیت همه داوران خوب ایران بخصوص تورج عیوض محمدی عزیز

  15. با آرزوی موفقیت برای تمامی داوران عزیز خصوصا آقای محمدباقر پورباقر عزیز و دوست داشتنی

  16. با ارزوی موفقیت برای تمامی داوران کشور

  17. با افزایش توان فنی و بدنی داوران در کلاسهای آمادگی و پیگیری مسائل داوری . انشالله شاهد قضاوت داوران ایرانی در عرصه بین المللی باشیم . با آرزوی توفیق برای همه داوران بخصوص سجاد طوری داور جوان و خوش تیپ جامعه داوری .

  18. آرزوی افتخاری والا برای داوران ایرانی دارم ، بخصوص برای سجاد طوری کمک داور بین المللی .

  19. آززوی سربلندی وموفقیت برای تمامی داوران گرامی وزحمت کش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *