ریاحی: ترکی ثابت کرد بهترین داور ایران است

محمد ریاحی داور فوتبال بین المللی

محمد ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا عملکرد تیم داوری شهرآورد 82 پایتخت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: ترکی که رکورددار قضاوت در داربی است با تصمیم‌های صحیح، نزدیک بودن به صحنه‌ها و دادن اخطارهای درست ثابت کرد که بهترین داور ایران است.

او در ادامه صحنه‌های مهم این بازی را اینگونه تحلیل کرد: در دقیقه 5 گل پرسپولیس آفساید نبود و کاملا درست زده شد. در دقیقه 11 آفساید پرسپولیسی‌ها گرفته شد که درست بود اما داور با مکث سوت زد. دقیقه 21 خطای مجیدی روی علیپور رخ داد اما داور به اشتباه خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت.

ریاحی ادامه داد: در دقیقه 29 پس از ارسال ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها به محوطه جریمه پرسپولیس خطایی رخ نداد که استقلالی‌ها معتقد به پنالتی بودند. در دقیقه 37 اما پنالتی پرسپولیسی‌ها صددرصد درست بود.

این کارشناس داوری درباره عملکرد داور در نیمه دوم بازی هم گفت: در دقیقه 82 خطای مدافع پرسپولیس به درستی با اخطار داور همراه شد. در دقیقه 84 گل چهارم پرسپولیس در شرایط صحیح به ثمر رسید. پنالتی استقلالی‌ها هم کاملا صحیح بود. در مجموع بازی منصفانه برگزار شد و حق کسی ضایع نشد. تیم داوری این بازی از نظر من نمره قبولی گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *