از هواداران استقلال به‌خاطر تشخیص اشتباهم عذرخواهی می‌کنم

علی خسروی

علی خسروی بعد از کارشناسی شب گذشته قسمتی از کارشناسی‌اش را اصلاح کرد و گفت: شب گذشته بعد از مشاهده کارشناسی نصیرزاده و همچنین اعتراض تماشاگران استقلال در فضای مجازی و مشاهده بازپخش شب‌های فوتبالی به این نتیجه رسیدم که پنالتی که ترکی برای استقلال گرفت، نه‌تنها درست بود، بلکه یک سوپرتشخیص بود.

وی ادامه داد: در حالی که ما صحنه‌های آهسته را با بارها تکرار در تلویزیون و همچنین با دقت و زمان کافی، آنالیز می‌کنیم متوجه شدم ترکی یک پنالتی رمانتیک و آموزنده را برای استقلال گرفته است. در ابتدا فکر می‌کردم بازیکن استقلال پایش را به پای بازیکن پرسپولیس گیر داده است و مستحق گرفتن اخطار بوده است، اما با مشاهده دوباره این صحنه متوجه شدم، مدافع پرسپولیس با ظرافت پای مدافع استقلال را درو کرده است.

این کارشناس داوری تصریح کرد: از ترکی و هواداران استقلال به خاطر این تشخیص اشتباه عذرخواهی می‌کنم و با توجه به اینکه داور مسابقه از این اشتباه هم مبرا شده است، می‌توانیم بگوییم ترکی در آزادی روی ابرها پرواز کرد.

خسروی همچنین در پایان در خصوص نظرش درباره کارگردانی این بازی گفت: اگر عوامل پخش برنامه هم از صحبت‌های من ناراحت شدند، از آنها هم عذرخواهی می‌کنم،‌ اما من نظر مردم را می‌گویم، هرچند متوجه شدم سیستم‌های جدیدی برای اولین بار برای پخش مسابقه فوتبال در این بازی به‌کار گرفته شدند، هرچند که این مانند این است که در یک بازی حساس بخواهیم داور جوانی را آزمایش کنیم. اگر انتقادی می‌کنیم به‌خاطر دلسوزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *